2014年11月20日星期四

K1面試過後

K1 interview 對我們家黎講, 已經完滿結束鳥.....
哈, 真係十分咁輕鬆, 非常咁開心哦!!!! 
呢段日子以黎, 都覺得哥哥好慘
成日被我地流放去嫲嫲屋企, 孤零零咁....
幸好, 佢又冇乜怨言, 而且自己亦會悶中作樂.....
而家0既星期六, 再唔需要頻頻撲撲啦
終於可以去玩, 可以去顛啦, yeah

上星期, 為左肉償番哥哥
我地星期五, 六, 日, 足足玩左三日呀!!!

星期五晚, 去左廸廸尼睇夜晚巡遊, 飄雪同煙花
星期六, 去左青衣搵 Elsa 同 Anna
星期日, 就去左魚塘餵魚+遊公園
活動一浪接一浪

好, 去相
青衣城半日遊


嘩, 真係建議想去探 Elsa 同 Anna 0既朋友
千萬唔好星期六去, 超勁爆咁多人
一去到已經排晒大隊啦.....


哥哥超級興奮
一邊食包一邊等


細佬呢個麻煩友, 就擒高擒低
百厭到暈.....


唔係為左搏紅顏一笑, 我真係唔會肯排囉.....
我地足足排左成個半鐘頭呀.....


現場所見, 排親0既, 十個有九點九個, 都係女孩子
真係冇乜幾多個男仔走入去, 話要影相
人人見到朗朗排 Elsa, 都報以奇怪0既眼光望住佢.....


男人老狗, 點解朗朗會迷上 Elsa 同 Anna 架....
我都唔知呀, 大概男孩子天生愛美女吧.....
我都有0的百惑不解, 哈哈.....



大概係因為朗朗最好0既朋友都係女孩子吧!!!
女仔嘛, 試問有邊個唔中 forzen 毒的呢!!!!
就係咁, 朗朗就被朋友傳染左!!!身中 forzen 劇毒!!!



哈, 哥哥勁呀
仲要將呢個毒, 傳埋俾細佬
實不相瞞, 細佬人仔細細都識唱 let's it go 架


排就排左個半鐘
影就只係俾你影十分鐘


 算啦, 阿仔開心, 就值得了


哈, 聖誕節, 點都應該要同聖誕樹影下相0既


 0的屋其實都好靚


 影得巧開心
yeah, 決定今年要同阿仔佢地出去唔同0既商場
影多0的聖誕相.......heheeee





HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!



沒有留言:

發佈留言