2015年1月29日星期四

英國文化協會open day

哈, 多謝英國文化協會0既邀請
0係過去0既星期六
我同朗朗參加左協會舉辦0既 Open day, 開心開心!!!!

唉....原先, 打算同細佬豬三人行架....
可惜啦, 佢無啦啦俾哥哥傳染左, 患上腸胃炎...
結果, 冇得玩都算, 仲要入埋廠, 去左急症室.... 
真係陰公陰公豬哦......


好, 去相


可憐0既豬細佬
今次節目預唔到你喇......
唯有等你好番, 再同你補番數, 帶番你去玩啦!


查實呢日哥哥都唔好得去邊
都仲有些小肚疴, 些小作嘔
不過, 已經好過之前0個日好多好多啦.....


黎到呢條長電梯
朗朗已經開始認得啦.....
哈, 因為查實表姐正正就係0係英國文化協會學英文
哥哥細個0個時, 間中都會跟婆婆黎呢度接表姐架


YEAH, 到逹啦!!!


3/F 有 BOOK FAIR


0係參觀 BOOK FAIR 之前
我地先參加英語課程體驗日!!!!


呵, 英國文化協會咁聞名於世
可以上佢地0既 trial lesson, 真係太好喇....YEAH


兩位Net teacher 口音都好純正
而且, 講故事時, 表情語氣都好生動
又會不時問問小朋友問題, 大家一問一答, 好互動
睇得出, 小朋友們都好投入, 玩得好開心! 讚!!!!


而且, 我好鐘意佢地0既活動教學
透過呢個遊戲, 朗朗又認多左好多字啦!!!!


唱完歌, 講完故事, 再玩完遊戲, 
係時候要做小勞作啦!!!!


1.5小時0既試堂就咁結束
朗朗好享受整個課堂哦!!!!


上完堂, 順便睇下有乜野書好買


都唔係貴喎!!!! 


玩完走人
再同我個小寶貝集合.....




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!












沒有留言:

發佈留言