2015年1月20日星期二

同表姐同遊長洲

之前都講過
0係朗朗生日會時, 表姐入左黎我地屋企玩
翌日, 我地一家大細, 決定殺入長洲
黎番個暴飲暴食之旅

好, 去相

yeah.....好耐冇去過長洲啦.....


嘩..... 呢獲野先知....
原來, 坐船入長洲, 即使係快船, 都要成40分鐘
咁啱, 我地撞正慢船....OMG.....坐足1個鐘.....


呢一個鐘, 真係唔易捱架.....
細佬B一時又話要POO POO, 一時又要0係架船度巡遊
真係幾經辛苦, 先到逹終點站.....


入到長洲, 正值午飯時間
立即要搵食
大排檔0既馳名豬排河.....唔錯唔錯


哥哥初嘗奶油多, 十級興奮
(哈, 竟然影到細佬豬隻怪手偷食.......)


不得了, 不得了
竟然發現芝士焗生蠔.......
見佢大大隻, 靚靚仔仔咁, 真係忍唔住, 又要開餐啦!!!


都幾大隻下架, 而且佢地用洋蔥煙肉焗
好香口, 我覺得都OK, 幾好食


婆婆就食左焗帶子
YUMMY YUMMY


轉個頭0者, 表姐同朗朗就捧住呢大杯沙冰出黎啦...


嘩, 真係何其壯觀......
聽表姐講, 呢個沙冰真係超級抵食
只不過10零蚊就有交易啦


食左一大輪, 終於可以起行啦.....


上次見朋友入長洲行山
又有瞭望台, 又睇到大海
其實我都好想去行下


不過, 婆婆呢條大懶蟲..........
行多兩步又話腳痛, 見到野食又大叫肚餓.....
有佢0係樹, 點可能實現行山之旅架!!!!


於是, 下一站
仲係食食同埋食......


呢個就係傳說中勁好味的紅豆餅
(查實我覺得一般般0者, 名過其實!!!!)


見到排晒長龍, 仲以為自己遇上好野
呢0的, 真係典型香港人心態
排晒長龍....呢解呢串薯片會冇鹹冇味架.....


雖然咁唔好味, 但細佬卻搶住食.....


有時, 我都唔明細佬架......
點解乜屎垃圾, 佢都可以食到咁鬼滋味架呢......


份人真係好鬼飢不擇食
(希望佢第時選女朋友時, 唔會係咁啦.....)


搶住食, 搶住食
條友食到停唔到口


終於........大家都收手啦......
女人總係咁, 食飽左, 又後悔自己食得太多
一諗到肥, 就立即想做下運動.....


聽表姐講, 上次佢行上長洲山頂, 可以睇到櫻花
哈, 又好!!!!!冇得睇櫻花, 都叫可以做下運動嘛..... 


呢個咁艱辛0既活動
婆婆梗係唔會同我地去顛啦.....


最後, 我地4人成行
一齊怒跑, 尋找櫻花.....


不消一會兒, 就到逹了呢座小寺廟


呢個月份, 當然唔會見到櫻花啦.....


冇所謂啦!!!
對我黎講, 最梗要係減番剛才0個0的卡路里0者.....


 好快, 又回到起點


做左20分鐘運動


一落到黎, 魔鬼又黎誘惑我.....
我次次入長洲, 都實會食呢舊紅豆糕
真係超級好吃........ 


然後, 表姐話要食呢舊炸雪糕


又真係幾新奇0既......




再黎, 長洲大魚蛋


表姐, 咁食法
跑多十公里都冇用啦......
小心你會踏上婆婆呢條肥妹之路呀......


嘩, 長洲這些年又會咁鬼多野食都有0既.....


下次真係唔敢再黎啦......




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!





















4 則留言:

  1. 表姐仔咁睇, 又變返個小朋友
    GIL仔, 等我仔識行, 我地一齊去玩呀

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀, 去多幾次應該會變肥妹仔.....哈哈

      刪除