2015年1月25日星期日

病到嘔

嘩....呢幾日真係超攰....
自己已經兩行鼻涕架喇.....
哥哥仲無啦啦患上腸胃炎, 後黎仲傳染埋俾細佬豬添.....
真係 OMG..... 

講起黎, 今次真係要多謝婆婆
都唔知係我好采, 定係婆婆超級唔好采
話說, 星期六0個日
我地即興, 去婆婆樹打邊爐
打到尾升, 我又再即興, 掉低兩隻仔
決定要同鴻仔二人世界嘆糖水
其實, 想當初, 婆婆打死都唔肯收留細佬架喇....
但我一意孤行, 賴皮走人
最後婆婆無計可施, 唯有硬食
點知, 不幸0既事, 就接二連三纏繞住婆婆


當我同鴻仔嘆梗咁精緻0既甜品之時

電話突然響起WHAT'S APP
我心諗.....呢個婆婆, 又WHAT'S APP 埋怨我, 真係巧鬼煩....
聽完訊息, 我對婆婆深感同情
嘩, 呢獲野, 我都真係好明白
唔埋怨下, 真係好難洩心頭之憤

原來, 九點半鐘, 婆婆叫醒朗朗食藥, 順便 VV 
VV下, 哥哥突然卜卜兩聲
初時婆婆不以為意, 以為朗朗放屁
點知, 望真0的, 原來哥哥佢卜卜兩聲噴出黎0既, 竟然係POO POO....
因為佢腸胃炎, 0的POO好水狀
有時, 好似放屁咁, 就會噴出水狀0既POO POO 了
婆婆話, 噴到佢一地都係
企佢後面侍候佢疴尿, 自己條褲都中晒POO
俾佢激到真係彈下彈下.....

哈.....真係唔好意思哦, 婆婆.....


以為噴POO已經係終極黑仔啦
點知, 衰野一浪接一浪
去到凌晨三點, 原先冇病冇痛0既細佬突然狂咳
咳咳下, 仲嘔埋起黎添....
嘔到一床都係, 嘔到嘈醒埋哥哥

再來一次.....婆婆, 我真係深感同情
其實我明架.....凌晨三點..... 已經夠眼訓架喇.....
仲要成床嘔吐物, 又要清潔張床, 又要替細佬換衫
0係呢個手忙腳亂之時, 哥哥大叫吐餓, 0係樹扭計, 麻麻煩煩咁
如斯情況, 我都諗到....會有幾咁想殺人....


其實, 原先呢一切一切, 都並唔關婆婆事架
實呈, 我都覺得佢好鬼無辜
無啦啦受晒呢0的衰野....
唔好意思呀, 婆婆.....
今次, 真係難為你了, 哈哈.....


講番佢地兩兄弟先....
今日, 哥哥仲有小小肚疴, 亦嘔過一次
比起尋日, 似乎已經好番0的啦....
大概....漸入佳境,漸入佳境了....
至於, 細佬呢, 佢就啱啱病發....
今日嘔得好嚴重呀....真係擔心死我.....
適逢今日係星期日
周圍都冇醫生睇喎, 急死我啦....
最後, 我地決定帶佢入院.....
希望佢聽日會好0的啦......

呢排0的菌真係好勁呀, 大家都要注意身體哦!!!




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!








2 則留言: