2015年1月1日星期四

這個冬天真太暖

送上遲來的一句----Merry Christmas!!!!! yeah......
唔經唔覺, 聖誕已經離我地而去喇.....
大家過得 happy 嗎????
這個假期以黎, 我們家日日都有節目, 
又party啦, 又camping啦, 又周圍蒲下咁喇, 真係開心到爆炸!!!!
噢, 不過.....快樂0既日子, 真係過得特別快....
今日開始, 又要重返地獄.....又要開始番學喇....
真係不禁讓人期待另一個長假期.....
新年呀新年.....快0的黎啦......好想再放假耶......

好, 入番正題先.....

今個聖誕真的超溫暖哦....
我們家收到一份又一份的禮物.....
一直都好感謝PR姐姐哥哥們0既關顧
仲記得, 想當初寫BLOG
只係單純的, 為紀綠一對愛子0既生活事
無心插柳, 這一兩年間
卻認識了一班PR, 不時都為我地家送上禮物
話實的, 我真的很感謝....

好, 去相

呢份, 真係超有意義的一份禮物
我們家已經係第二年收到Natures Purest 0既聖誕禮物了
每年聖誕, Natures Purest 都會舉行慈善義賣活動
並將義賣所得的收益, 撥捐俾協康會,
今年0既義賣產品, 一共九款, 
每份禮物, 仲附上受益兒童親手繪畫出來的聖誕咭呢
買禮物之餘, 又可以幫助到別人
真係何樂而不為呢.....
所以, 希望大家都踴躍0的, 踴躍0的....


另一份收到的禮物
真係感到十級窩心哦....
話說, 天氣一乾燥起黎, 朗朗哥哥0既濕疹又出番晒黎....
兩隻瘦豬腿尤其嚴重......情況有小小一發不可收拾
這些年來, 哥哥0既濕疹一直都反反覆覆, 一直都冇乜好轉
我真的有點擔心, 呢個皮膚病, 會纏擾住佢一生哦....
有時, 見佢對腳R到損晒, 血積斑斑咁, 真係超級心痛.....
收到Cherub Rubs澳洲全天然有機 lotion, 真的感到很溫暖
說實的, 當時, 真的有總雪中送炭0既感覺呢.....
呢段日子以黎, 我地日日都 keep 住, 好勤力咁查查查查查
終於, 查左唔係好耐, 情況已經受到控制.....
最壞情況已過, 忍唔住, 要再一次多謝 Cherub Rubs


呢份係鴻仔最愛0既禮物
鴻仔一向無茶不歡
英國茶, 中國茶, 韓國茶全都係佢0既最愛
今次收到南非國寶茶, 佢十級興奮哦.....
南非嘛, 呢個國家0既茶包, 佢係從未試過的
對佢黎講, 真係非常咁新鮮, 非常咁有趣
呢期佢日日都自隊一包, 時常嘆茶
真的要謝謝哦.....



仲有一份
呢份禮物, 真係好靚呀
月曆啦, puzzle 啦, 全部都好鐘意!!!!
哈, 今個星期六,日, 要為細佬豬揀對新鞋仔至得!!!
其實之前去海港城行街, 已經睇中左Fiona's Prince 對鞋仔架喇.....
豬仔皮0既鞋, 真係睇到都覺得舒服.....
哈, 終於可以擁有一對啦, 開心開心!!!




再一次多謝各位PR姐姐哥哥們
多謝你地對我們家0既厚愛
讓我地0既聖誕添了點點溫暖, 點點快樂!!!!
謝謝你地!!!!!


HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!


沒有留言:

發佈留言