2015年1月28日星期三

人力觀光巴士之旅

哈哈, Kastre ee 總係有好多好介紹架!!!!
話說, 有一日, 佢突然話想坐人力車觀光巴士
查實, 我真係一0的興趣都冇0架....
心諗, 遊車河咁..... 有乜咁好玩0者.....
不過, 又費事掃佢興啦
而且, 此行係為朗朗同 Max慶祝生日, 又唔好意思推!
於是, 就齊齊出動, 黎左個動感觀光巴士之旅喇!!!!


好, 去相

重申一次, 對於呢部自由行觀光巴士, 我0既興趣真係唔大
唔知點解, 總係覺得好悶, 好悶, 好悶


但係, 呢班小男孩呢.....卻有著不同的見解
一見到咁有型0既開蓬巴士
已經歡喜若狂, 不斷尖叫尖叫再尖叫


個個都熱切期待中......


部車其實都叫ok靚仔0既
不過, 遊車河的話
我會prefer同個好多腹肌0既型男, 坐住部靚靚跑車多0的囉.....
(同呢班嘈怨巴閉0既蛋散, 坐住呢部咁0既車遊車河......
真係有點兒那個.....你懂的....)


yeah, 8逹通係時候出動啦!!!


勁多人, 勁多自由人


全程車$33
由中環遊到金鐘, 再過埋海, 尾站尖沙咀
查實都叫幾抵玩!!!!


排得前, 可以坐車頭位置
開心開心


一邊等開車, 一邊影影相


真係多謝 Kastre ee 為我們帶來驚喜
原來車, 總係會讓男孩子著迷
呢個觀光巴士, 真係超啱男仔玩


今次除左 Max 之外
仲有以恒, 以立齊齊出動


巴士開啦!!!!
小朋友們勁興奮!!!!


每次, 一經過随道, 矮樹
佢地就high 爆話自己差小小就掂到, 差小小就掂到


蓬0既車頂, 比我想像中的吸引小朋友哦......


好震撼0既景色哦......


架車一路行, 佢地就一路自 high


細佬直情係笑到停唔到


巴士左兜右兜
一邊行, 一邊話俾小朋友知呢坐建築物係乜, 0個度又係邊樹
大家都好享受當下0既時光



今次衷心多謝 Kastre ee 
呢個讓小朋友又開心
大人又玩得輕鬆0觀光車之旅
真係唔錯唔錯!!!!
老實講, 真係勁啱男孩子玩囉!
所以, 有囝囝0既媽媽, 真係可以考慮去玩番轉哦!!!!




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!







沒有留言:

發佈留言