2015年1月8日星期四

海鮮邊爐賀聖誕

黎到聖誕節
又點可以少左我0個兩位紅顔知己呢.....

12月25日
我地相約了 Kimmy 姐姐, 契姐黎到我地屋企共聚天倫之樂
夜晚, 仲整左個開心海鮮邊爐夜添
回想起黎, 都覺得超級開心哦.....


好, 去相

yeah
為左歡賓, 兩兄弟一早起來
就化身成為巴斯同胡廸鳥......


heheeee
結果氹得兩位姐姐勁勁勁開心


玩左一陣, 就準備開餐


望到呢張相....
真係忍唔住, 一邊寫blog, 一邊感到好肚餓


hooray......開餐開餐....


今次呢餐飯, 真係要特別鳴謝契姐呀....
年年聖誔, 搬搬抬抬, 為我地買咁多餸入黎
呢餐海鮮火窩, 真係超正......


哈, 稀客.......
這一年黎, 爸爸真係勁少同我地同枱食飯
今晚, 佢知道打火窩, 立即響應



細佬豬點解總係可以keep住咁好胃口架呢!!!
條友真係食極都仲有貨0個下好野!!!!


可能今晚, 有爸爸0個樹啦
哥哥興奮莫名, 又係玩多過食.....


食飽飽, 準備緊張刺激0既抽奬環節啦.........yeah


哈, 今年運氣幾好
鴻仔抽中 hand cream.......


至於我呢, 就抽中朱古力......yummy.......


哈,  仲即開即食添....
實在太開心啦....



我親愛0既朋友
一直都好想同你地講
真係好多謝你地哦.....
其實, 我知....對你地黎講, 我真係住得好遠
每每都讓你地花上幾乎兩個鐘時間, 先能夠黎到我屋企
好多謝你地, 次次聚會, 都為我著想, 遷就我地, 
千辛萬辛都肯過黎我地屋企
真係..... 好愛你地哦.....

2015年
真心希望, 我最愛0既你地
永遠活得精彩, 活得快樂
永遠活在幸福之中
我永遠都愛你地哦.........



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!









沒有留言:

發佈留言