2015年1月7日星期三

我和妹妹有個約會

0係剛過去0既聖誕節
我們家活動一浪接一浪
真係太多太多blog未出喇
黎梗, 真係要努力番小小至得啦....

好, 回到過去
14月12月24日
呢一日, 真係巧巧巧開心哦.....
仲係史上第一次同妹妹豬去街街.....
之前妹妹仲細, 唔太適合外遊
如今佢大個女喇, 趁住聖誕, 梗係要同佢出去蒲下喇.....

好, 去相

YEAH, 未出發
見到妹妹先興奮
太可愛0既聖誕 BB 喇.....



笑容滿面, 聖誕妹妹好得意!!!!!


HEHEEEE....
今日兩兄弟著住聖誕兄弟裝
同妹妹真係襯到絕一絕呀!!!!


多謝二叔二嬸架四軀車
呢份聖誕禮物令佢地兄弟二人好掁奮哦!!!!!


YEAH, 萬事俱備, 準備出發!!!
(話時話, 而家睇番轉頭, 先發現原來帶咁細個B去街, 
係需要執咁多行裝! 咁鬼辛苦架!!!!
諗左一陣, 實在覺得, 真係唔能夠翻番轉頭, 真係唔會再追多個女架喇!!!)


今日第一站 - Elements
聞說呢樹0既聖誕裝飾好靚架....


好明顯, 妹妹好驚自己會出事啦, 哈哈
(查實咪話妹妹喇, 我都好擔心哥哥會搞到妹妹橫 B 街頭哦......)



哈, 妹妹擺明鐘意媽媽抱多0的啦!!!!!  個樣歡容幾多!!!!


聞名不如見面
Elements 0的佈置真係好靚囉....
聖誕樹上有火車在兜圈, 我都覺得好驚喜哦.......


兩位火車狂迷睇火車睇到目不轉睛



望落去真係堅似一家四口囉....
二嬸.......你要加油加油呀......
祝你三年抱四呀下......



小遊左一陣, 又要趕下場
我地於是就離開左 Elements 啦!!!!




妹妹呀, 妹妹......
今次同你出街真係巧巧巧開心呀
你真係要大得快0的哦
我地好期待可以同你一齊 picnic, 一齊去廸廸尼, 一齊昂坪360, 
一齊呢度, 一齊0個度
一齊坐飛機.....一齊去旅行哦
超級超級期待哦........
唔知, 呢一切一切, 幾時可以實現呢.......




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!











沒有留言:

發佈留言