2015年1月18日星期日

聖誕反轉WE 嘩!!!!

聖誕節0既節目真係一浪接一浪
12月24日
趁住假期0既第一日
我地一家四小口去左數碼港WE 嘩狂歡喪玩

今次已經唔係第一次同朗朗, 魚仔去WE 嘩
佢地兩隻野, 一去到現場
已經駕輕就熟, 好似仲熟路過我咁
自己玩完呢度, 就飛奔過去另一個遊戲喪玩
真係開心到飛起......

今次WE 嘩陣容好強盛
多左好多唔同0既遊戲
朗朗, 魚仔由室內玩到室外, 怒玩左足足五個鐘
嘩, 真係玩到連我都冇晒電呀.....

好, 去相

嘩, 一去到現場
兩隻仔已經忍唔住尖叫
朗朗仲話, 點解今次會係安安同佳佳0既!!!!
講真, 我都覺得好耳目一新
估唔到佢地次次都會轉下主題, 為小朋友帶來驚喜!!!


一見到熊貓仔, 立即忍唔住要試玩一番


熊貓滑梯好長好高, 哥哥玩得巧興奮哦.....


細佬呢個膽小鬼就冇勇氣挑戰熊貓
幸好, 熊貓滑梯度有個小小跳彈床俾佢0係樹喪跳0者


怒玩完熊貓, 細佬居然認得呢個 HAPPY CATCH
強烈要求我地過去排隊


哈, 兩隻仔極度興奮







然後哥哥再度跑馬仔吸引住


今次好威武哦, 選擇了騎老虎


呵, 我的啡馬王子


騎完馬, 一出黎
竟然巧遇薑餅人


玩左一輪, 決定轉戰室外


好驚喜哦......
原來 outdoor 有咁多野玩




哥哥超鐘意玩呢部船囉.....
浮下浮下, 佢覺得好過癮


細佬冇得坐小船
最後留守魚仔身邊


heheee.....一樣咁快樂!!!


忽然間, 哥哥叫我地一齊過去0個邊玩


初時都唔知佢發生乜野事
跳到過去, 先知, 原來佢遇上飄雪


哈, 小朋友都覺得好神奇哦......


哈, 一頭都係雪


一飄完雪, 偶像奇遇記
竟然遇上聖誕老人....太奇妙啦.....


開心開心, 過癮過癮


以為咁就玩完咩.......
no, no, no


哥哥仲要勇戰小小遊戲


呵, 五小時, 終於完結



再一次多謝we 嘩0既邀請
今次大小朋友一樣咁開心!!!
希望不久0既將來, 可以再同朗朗, 魚仔再黎過, yeah!!!!


HEHEEE…

我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!










沒有留言:

發佈留言