2015年2月1日星期日

朗朗學 phonics - Jolly kingdom 第三個月的驚喜

不知不覺間, 朗朗已經0係 Jolly kingdom 學左三個月啦!
其實, 我一路對佢都冇乜特別期望
因為朗朗一向0係學習上, 都比較緩慢
而且, 語言能力, 亦都唔係特別高
我真係唔期望, 佢會0係短短三個月, 學到0的乜
結果, 居然有了出奇的意外哦....


真係超級感動
今日, 我嘗試下同朗朗睇最簡單, 最簡單0既 oxford reading tree
(其實只不過係 stage 1)
我真係冇諗過, 朗朗居然能夠讀到出黎....
雖然, 有時拼字仲係拼錯
而且, 有時, 都仲需要我提示一下
但係, 對我黎講, 已經係一個好大0既喜訊啦


哈, 查實之前仲0係度諗
仲好唔好繼續讀落去好呢....
因為, 始終我地住得遠, 要出出入入去上堂
對我地黎講, 真係有小小困難
現在, 見佢讀得好似有小小成績
真係唔想輕易放棄呀!!!!



朗朗, 你要加油哦!!!
見到你能夠開始自己閱讀
媽媽又驚又喜......亦好感動.....
真係覺得, 你長大喇!!!
記住, 學習並唔容易架! 
當中, 或者會經歷好多次0既失敗, 讓你感到失意!!!!
但係, 媽媽相信, 總有一日, 你一定會學會的!!!!
記得千萬不要輕易放棄哦!!!!



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!





2 則留言:

  1. 原來你都有o黎青衣城影frozen! 不過而家轉左喜羊羊了

    回覆刪除