2015年2月12日星期四

gill家遊遊AIA嘉年華

呢兩三日真係病到冇朋友
每日都係食藥, 狂訓, 再食藥, 再狂訓.....
訓到, 個人好溫溫鄧鄧....成日都唔知自己做梗乜....
真係好辛苦哦.....

幸好, 今次發病, 兩隻仔都雙雙中埋招
如果佢地冇病冇痛, 仲係成個頑童咁,
0係屋企亂跑亂跳亂尖叫, 我都幾辛苦下.....

由於仲係病下病下咁
今次篇BLOG以相為主

1月中時
我地同二叔二嬸+4叔 & 舊屎姐姐去左全城熱捧0既AIA嘉年華
呢期最潮最潮應該都莫過於此喇...
唔去下, 湊下熱鬧又點得呢....

好, 去相



有冇人睇過 PEPPA PIG 呀???
朗朗同魚仔一見到呢個SLIDE 已經興奮大叫起黎喇.....
因為呢個SLIDE同 PEPPA 玩過0個個真的好似樣架.....


朗朗呢位溫女高手又集一郵
呢晚冧到舊屎姐姐魂歸天國.....


明明係想影張二人合照
駛開左細佬, 卻駛唔開阿哥.....


都敏俊頭真係HIT爆
4叔.......我真係忍唔住要尖叫啦.....


咁高咁長0既 Dragon slide.....
我真係冇勇氣挑戰


哥哥同4叔真的勇氣可嘉


其實細佬豬都想越級挑戰
不過.....唔夠高.....
唯有過隔離bb版樹跳彈床啦.....


二嬸鐘情掉公仔


哥哥掉唔中, 巧失望.....


轉戰玩車車 
 

載住細佬豬...... 




再反斗車王一番


呢個真係堅好玩


細佬豬開心到呢.....








之後0的後生女勇闖機動遊戲......


我地0的老弱殘兵玩夠收皮




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

沒有留言:

發佈留言