2015年2月15日星期日

情人節2015

同鴻仔相識接近十載
經歷左九次情人節
頭一兩年, 都有好熱烈咁慶祝情人節
但日子久了, 激情過後
近幾年, 都只有平平淡淡的渡過
女人仔嘛, 總覺得....
呢0的日子出去食餐飯, 擺明俾人屈錢, 確實唔係好想咁奢侈.....
男人們, 你明白我們的苦心嗎????


琴日, 鴻仔明明想同我食好0的
想帶我食下0的高級餐廳
心裡面, 真係好想, 好想同老公好好咁享受一頓晚飯
但一諗到, 太奢侈....呢三個字....
我就不由衷的, 卻了步起來了....
朋友們都覺得我太沒情趣....
連呢0的日子, 都刻薄老公..... 真係超級勁老土.....
無錯, 我都覺得, 這些年的自己, 真係愈黎愈冇情趣, 愈黎愈唔矜貴.....
咁冇情趣, 咁樣落去..... 似乎快要悶死老公啦....



或者, 我真係要改改師拉仔0既個性
讓自己增添番多小小趣味
得閒, 要帶老公享受人生
讓彼此0既生活充滿驚喜



時間, 其實唔會讓愛情變得乏味
讓愛情變得乏味的, 也許, 就正正係我自己.....

珍惜愛人, 決定要努力保持新鮮感
鴻仔, 希望10年, 20年甚至30年後
你都仍然咁願意, 亦都咁鐘意同我一齊啦!!!
願我地, 永遠幸福!!!!



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!





沒有留言:

發佈留言