2015年2月9日星期一

試用報告--- Kiehl's

這陣子0既流感真係好勁
一個唔小心, 就好易中招, 大家都要好好保重哦.... 

上星期三, 無神神打左三個乞痴之嘛
咁就奶左野喇....
我地屋企一向都係咁架, 一個中招, 就禍及全家
後黎, 一個我, 惹到兩隻仔都流感埋
而家, 得番壯丁鴻仲未受感染咋, 希望佢抗禦到我地0的惡菌喇!!!



今日同兩隻仔去睇醫生
實在發覺香港地睇醫生, 真係一0的都唔簡單
一早九點準時打去排隊, 結果都要排69
最後, 等醫生, 等攞藥, 足足花左我2個鐘.....攞命.....


唔開心野唔講咁多....唔想發放負能量
講番我0的開心野先
早陣子收到 Kiehl's 0既厚禮
又防晒, 又洗頭水, 護髮素, 眼霜, 面霜, 潤唇膏
總之, 就係一大袋喇....

講真呀, 一直以黎, 我最鐘意收0既禮物
莫過於護膚品架喇!!!!!
女人仔嘛, 有邊個唔鐘意護膚品架.....
尤其, 我呢0的三十有幾0既女人.....
皮膚真係一日比一日暗啞無光...... 
再唔好好咁 keep 下, 真係好快會衰老致死架.....
0係呢度, 真係再一次多謝PR姐姐同埋 Kiehl's 0既厚愛



因為太多禮物喇
實在唔能夠逐一盡錄
只能揀選幾款自己真心鐘意0既產品介紹

Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate

呢支抗衰老精華素能夠顯著減淡幼紋及皺紋
精華配方極容易被肌膚吸收, 能夠改善膚質粗糙等問題, 回復健康光澤


質地好實在, 而且一0的都唔會痴痴笠


Powerful Wrinkle Reducing Eye Cream 

其實呢兩支野, 真係幾啱我查
因為我皮膚一向偏乾
近睇, 就會發現好多細紋..... (望落去好老哦 >.<)

呢家查左半個月, 我覺得佢個質感好水潤同埋幾容易吸收
0的皮膚望落去, 仲光滑左0的添


Ultra Facial Cream

這款保濕面霜質地好輕柔, 能夠24小時為肌膚源源不絕地灌注水份
主要成份係南極葡萄醣蛋白, 白茅, 牛油果油, 優質橄欖油


另外呢支真係要推介
佢支 Lip Balm#1 護唇膏真係好潤下
試過一次, 朗朗個咀爆擦到損左
夜晚查左, 第二朝一早已經冇事喇.....
所以, 我地都好鐘意用佢



仲有呢支
 Nurturing Baby Cream For Face and Body

一直都唔知, 原來Kiehl's 係有出BB系列0既產品
見到呢支Cream, 真係眼前一亮
因為朗朗一直都有濕疹, 我地間中, 要替佢轉用唔同0既cream
今次一試, 又覺得呢隻幾唔錯喎
佢99%源自天然植物成份, 提供24小時深層滋養
能夠保護小朋友幼嫩0既皮膚
亦都能夠對抗敏感及乾燥




如果大家對 Kiehl's 都有興趣的話
歡迎到呢個網址睇睇 
http://www.kiehls.com.hk/



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!





1 則留言: