2015年2月22日星期日

麥當勞兒童愛心馬拉松

多謝麥當勞0既邀請
0係1月31日, 我們家好榮幸, 
可以有份出席麥當勞兒童愛心馬拉松
可以同朗朗, 魚魚佢地一邊做運動, 一邊做善事, 幫助有需要0既小朋友
我真心覺得, 真係好好哦.....

好, 無謂野唔講
先去一去相

爸爸查實已經好耐冇參予過我地0的活動喇
今次有佢同行, 好開心哦......


馬拉松0係跑馬地馬場舉行
現場佈置得好靚呀....遠處已經見到好大好大的一個 M 鳥......


 由細到大, 我都好鐘意滑嘟嘟架
(哈, 總覺得佢同婆婆好似樣, 都係肥嘟嘟.....)


未跑先開餐
食飽先有氣力去喪跑架嘛!!!!



Blogger 大合照


今次我地有表姐同行
表姐真係不知不覺間大喇, 最近成為左 IG 女神 (哈哈......)


除左表姐, 仲有表哥 YEAH!!!!!!!


未開始, 玩陣先


呢期朗朗同 Mancent 真係超級勁 Friend
玩到失晒控, 真係巧失禮


爸爸同表姐有影皆雙
兩個都係電話狂迷, 時而狂玩電話, 時而齊齊自拍
總之就係非常合拍廷啦......



呵, 驚喜....
大會為小朋友安排左 face painting 添.....



畫完面仔0既 Marcus 真係巧可愛哦.....



哈, 個個都畫面畫得好開心



終於緊張時刻到喇!!!!!
開幕儀式啟動


我地仲見到偶像添呀...........
講真, 未試過咁近距離見祖兒架.....開心死我喇......


好震撼0既一幕.........賽跑正式開始.....


準備各就各位


排好晒隊, 終於見到麥當勞叔叔啦!!!!


出發前, 梗係要同萬人迷合照啦.....



本來, 都好想同朗朗一齊跑架.....
最衰鴻仔爸爸早退左啦.....
細佬未夠三歲, 唔能夠參加賽跑
睇住佢, 根本陪唔到朗朗跑


最後, 朗朗只能跟住國皇爸爸 Vincent 跑
哈, 湊住兩個電力金霸皇跑足全程
我諗  Vincent 都幾辛苦....
今獲真係麻煩晒喇....


比番麥當勞叔叔之家慈善基金0的資料大家先







香港麥當勞叔叔之家已經踏入19年
佢地一直堅守使命,要創造、尋找和支持可以直接改善兒童健康和福利的計劃

每年仲會舉辦一次慈善馬拉松

透過運動為「麥當勞叔叔之家慈善基金®」籌款
讓更多長期病患兒童及其家人受惠
下年有機會, 大家都一齊參加啦
一邊做運動, 一邊幫下其他小朋友
何樂而不為???




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

沒有留言:

發佈留言