2014年6月9日星期一

ILLUMA EDEN 開開心心Plant Jamming

自從上次同細佬豬去太古
俾佢大街大巷, 訓街狂扭計之後
我曾經發過毒誓
我決定唔會再帶住佢地兩隻野, 離開屋企三百公尺範圍之外架!!!
當時, 我意志好堅定....
自此, 亦都真係冇出過去遠行....

不過, 上次收到 ILLUMA   invitation card 之後
我就忍唔住, 要改變初衷啦......
事關, 我一直都好想同兄弟二人一齊種植下小盆栽玩下 Plant Jamming
ILLUMA EDEN 正正就係玩呢類型0既野啱晒我0既心意呀!
於是, 我就選好左星期六, 迫鴻仔同我地齊齊去威啦!


, 去相

為免下午會人多, 我地於是晨早就到場啦!!!
個場 set 得好靚, 離遠已經望到佢啦!!!




好多影相位, 啱晒我呢!!!


小小南瓜車




真係成個伊甸園咁........勁靚!!!



因為朗朗有濕疹, 其實好多奶粉都未必適合佢
 (冇錯, 咁大個仲飲梗奶.... 一見到細佬飲, 佢就話肚餓, 俾佢激死.....)

其實一路都有留意 ILLUMA 呢隻奶粉
今次呢個 EVENT, 讓我更了解 ILLUMA, 
亦令我認識了 SN2, 原來SN2 有助吸收營養,
聽其他用家媽媽話食ILLUMA皮膚會好啲,
.....我都心郁郁, 想替兩隻仔轉下奶耶.....



而家呢一代, 個個都活在石屎森林, 對植物認知唔多
黎到呢度, 有好多唔同0既植物任君觀賞
小朋友又上了一課自然科學啦!!!



, 哥哥對怕醜草好有興趣, 玩左好耐好耐
俾佢玩完, 可憐0既怕醜草, 得番半條人命咋.....



哥哥最愛怕醜草
而細佬就最鐘意0係呢幅牆狂拍狂玩再狂跑
原來唔係隻隻波波都拍到嫁
ILLUMA有既成份先得嫁
防腐劑同人造色素梗係唔得la!




玩玩下, 見到奶奶細佬個樣勁冧!!!!
仲流晒口水, 好想連罐呑鬼左罐奶粉落肚添!!!



行下行下, 又見到張deco得好靚0既枱
仲有好多好可愛0bear bear ......
原來係ILLUMA送俾用家既禮物黎嫁



淘氣兩母子



終於到戲肉喇!!!



真係不得不讚讚 ILLUMA
佢地為小朋友, 大人都準備左圍裙
唔怕整污糟晒0的衫衫!!!!



坐定定, 準備種植



成個過程好簡單, 大會又有晒指引.....
睇住流程表做就可以啦



種小盆栽之前, 小朋友們可以自由創作



自己替自己盆盆栽扮靚靚
畫上自己喜歡0既圖案



搞掂之後, 就黎料啦!!!!


先將泥土放入玻璃盆
然後, 將幼苗小心翼翼咁放入去
最後, 加上珍珠岩就可以啦!!!



YEAH, 大功告成!!!



, 細佬搞亂當0既罪證



雖則, 細佬一直都0係樹搞亂檔
不過我地仲係俾佢親自試試!!!
真係咪以為兩歲小朋友乜都唔識, 乜都唔掂
你唔俾佢去嚐試, 佢就只會永遠停留0係個個階段
, 所以我都好鼓勵兩歲樓下0既小朋友一齊去下ILLUMA EDEN !!!



細佬而家滴梗0既就係營養液
一共兩支


, 話咁快, 兩隻仔就各自擁有自己0既小盆栽啦!
開心開心 




以為咁就玩完咩???錯啦!!!
原來呢度真係幾多野玩架!!!
後黎, 我地仲同朗朗, 魚仔影貼紙相添



細佬影到咁.......真係俾佢激鬼死.....



影完, 佢地就整左呢個小名牌俾我地啦.....
兩兄弟, 當正佢係寶呀!!!!



完美結束, 玩得爆開心!!!





HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK CLICK 呢度
LIKE LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!


沒有留言:

發佈留言