2014年6月8日星期日

朗朗見家長

時間真係過得好快好快....
唔經唔覺, 又過左一個學年啦!!!
0係啱啱過去左0既星期六, 我去左見下家長呀!

今次派成績表, 感覺有小小壓力
唔係朗朗0係學校表現得差定好
而係, 老師見左唔係好耐
講完朗朗0既情況之後, 就同我講....
下年K2一開學, 就日日都會有功課啦
去到K2下學期, 仲要日日都寫字
0係呢個暑假, 老師要求我地要教定小朋友寫自己個名
學畫畫, 同埋要多0的練習下用計剪添.....
唉.....一聽到咁, 我就..........好擔心啦......
你知啦, 我地一向都好 Hea 下架嘛.....
而且, 我自己又一直都好反對, 斷送朗朗0既幼稚園生涯....




不過, 另一方面, 其實我都好明0既
如果下年K2, 唔好好積極加緊訓練
仲係無無謂謂咁過日子
去到K3時, 點考小學喎.....
同鴻仔爸爸傾過, 最後, 仲係決定向現實低頭
決定要修身養性
呢個暑假, 除左要專心學習畫線條之外
仲要教下朗朗認字, 寫字......



其實, 真係好矛盾
一方面, 又覺得小學之後, 暑假唔會再咁無憂無慮
應該趁住幼稚園階段, 要俾小朋友玩得盡興一0的
但另一方面, 又明白, 如果呢刻鐘人人都0係度努力時, 我地就hea過日子
 我知道, 不久0既將來,朗朗一定會成為被淘汰0既一群


雖然, 真係好唔願意要讓阿仔過著填鴨式0既生活
然而, 真係冇得選擇
因為香港0既教育制度, 就係沒完沒了的追追趕趕
我地0既社會, 本來就係咁, 汰弱留強
唔想讓自己0既孩子, 成為被社會淘汰0既一群
我地唯有跟著社會0既步伐黎行走
唯有乖乖接受老師0既建議, 每日都花一0的時間去溫習



對唔住呀仔, 未來0既日子
你再唔能夠好似以前咁, 日日都係玩玩, 同埋玩啦.....
無辦法啦, 個教育制度, 唔係我地能夠改變架
我地唯有改變自己啦!!!
路唔容易走架, 朗朗, 魚仔, 你地要加油呀!!!




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!






8 則留言:

  1. 分配好時間玩+溫習可以並存o既! 大家加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 望就咁望啦, 不過真係估唔到, 而家0的幼稚園會咁push囉....

      刪除
  2. 加油呀!愉景灣的鄰居,可否指點吓我,孩子去邊到讀N/K好呢?
    你的孩子在邊一區讀書呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細佬讀梗dms, 其實我覺得幾好0既
      不過因為我始終覺得, 香港人, 唔能夠唔識中文
      所以, 下年k1, 細佬都一定會同哥哥一樣, 讀番local school
      哥哥呢, 就出港島區番學
      不過你囝囝好細0者, 唔駛咁緊張住0既

      刪除
    2. 我都準備排DMS的1歲班,同意不可不懂中文,所以應該會出市區讀K,港島區?好似好遠呀。

      刪除
    3. 其實好多街坊都盛讚東涌間青草地, 我好多朋友0的仔女都0係0個度讀, 聽佢地講, 老師有愛心, 課程都唔差架, 而且好多都同學都係來自愉景灣, 咁同學質素有保證, 我覺得都係唔錯0既選擇! 不過, 我一向鐘情港島區學校, 所以有此選擇0者.....

      刪除
  3. 講得好好呀,真係我心聲!香港人就係咁矛盾,但我地又無辦法要跟隨╮(╯_╰)╭

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港就係咁, 到你囝囝讀幼稚園, 你會有更深感受
      你知嘛, 我個仔好多同學閒閒地上6,7樣興趣班
      哥哥有位師姐仲誇張, 學13樣興趣班
      個個都係咁追追趕趕, 0係香港做家長真係做得好有壓力呀.....

      刪除