2014年4月14日星期一

室內開心picnic

多謝大家0既關心哦....
我地家魚仔, 今日終於好番左八成啦
見到佢眼仔碌碌四圍蕂咁
實在覺得, 呢個世界乜都假, 健康真係最無價
希望細佬豬唔好再遭遇不測啦....

呢幾日, 日忙夜忙, 忙住湊仔
細佬豬0係腫眼期間, 真係超級痴身
行開小小, 都話唔得
湊佢, 湊到我超級疲累
每晚上床唔夠八秒, 就卜一聲訓左.....


初時, 對眼真係紅紅腫腫
真係好擔心.....


見到佢一日比一日好
我覺得, 辛苦都係值得0既


今日終於好番晒啦, 感恩感恩



寫番上星期日先
呢日, 約左國王之家同大頭妹一家黎愉景灣玩
本來, 係打算野餐架
可惜天宮不造美
我地最後只能夠去 Playhouse 玩


好, 去相


0個playhouse 野餐
真係極度騎呢....哈哈


雖然係咁騎呢
但係大家都食得好好好開心


成日心裡面都覺得
阿旺係絕頂好爸爸, 今次見佢兩部機一齊打
夢想幻滅......


終於見識到啊旺神乎奇技.........雙手打機!


睇完旺爸爸玩
又再睇下小朋友玩 


呵, 好可愛的兩姐妹哦
點解.....點解我會生唔出女架.....


見到阿旺同國王爸爸
就總係忍唔住覺得, 點解人地個爸爸咁好.....
反之, 點解鴻仔就成日疏忽兒童, 懶理阿仔.....
(早兩日, 鴻仔又攪到細佬0係sofa跌左落地, 後腦落地啦....激屎....)


Marcus 真係好可愛哦......
哈, 另一邊箱, 我又0係樹諗
點解人地0的仔女總係咁乖, 咁cutie
我0的仔就成隻惡魔咁.....


哈....呢個世界就係咁
你睇我好, 我睇你好
鴻仔, 朗朗, 魚仔其實都唔差呀
做乜我要比較呢.....


由playhouse 食到出大堂
我地都算食得啦, 哈哈


世紀大合照


今次真係玩得好開心哦


比起上次, 其實朗朗主動左好多
亦都好願意同大頭妹 & Mancent 玩


三小口仲玩到爭女添, 哈哈


哈, 期待下次好天氣
希望到時可以 picnic picnic 啦


 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!





沒有留言:

發佈留言