2014年4月8日星期二

魚仔兩歲生日

大家好, 我係鴻仔!!!

細佬兩歲生日啦!!!!
生日快樂, 快高長大!!!
咁就兩年啦,
今日湊仔辛酸史血淚史唔想講啦, 
如要講, 一千篇blog都唔夠我寫!!!

就寫番今日細佬豬生日事
說好的迪士尼最終都無去!!!
傾盆大雨, 
生日先唻落雨, 唔通連個天都唔鐘意魚仔!{苦笑中}
迪士尼夢碎了!!!


正當魚仔同媽咪窗邊呆望暴雨,
絶望到不能絶望之際
喺另一邊箱......
朗朗啱啱放學, 又遇上傾盆大雨
立即衝入餐廳避雨兼食好嘢
同細佬對映成趣
愁爆魚仔vs歡欣朗朗



又食韓國嘢....石頭飯
正正正

CUTE爆生日蛋糕....仲要好好食{回味中}

一拎蛋糕出唻....
細佬不停叫"yeahyeahyeah!!!"
仲開心到不停轉圈加拍手掌



朗朗嬲爆樣.......


再唻一張朗朗怒啤樣



口水伴蛋糕



回望番細佬啱啱出世張相.....
最大轉變由細眼仔變大眼仔....
咁快就兩年, 真係感觸良多!!!

放心放心.....
魚仔個鼻無著火.....借位借位

魚仔: 神豬啊神豬....保佑我日日有奶飲....願望成真的話.....下年我一定買多隻豬返唻切架!!!
{設計對白}

細佬切神豬


神豬都變刀痕豬

朗朗仲勁.........
幫神豬開腦!!!!!!!!!!!

無眼睇了

嘆豬三重奏
分別可用刀.....雙匙.......筷子





落街食晚飯.....
一路都同GILL仔諗食PIZZA好定係食泰國嘢定係据扒好定係日本嘢好
千估萬估都估唔到最後去食麥當勞



我: gill仔。。。睇開D啦。。。我細個嗰陣時不知幾想喺麥當勞開生日會
GILL: 我最憎食麥當勞
我:當開生日會啦。。。我過去勸下佢地食其他嘢。。。

我一拉開魚仔。。。。佢個樣就。。。。

我: 無能為力。。。。主人翁好想食麥當勞。。。成全佢啦!!!


GILL: 見到都唔想食。。我唔係一個肯捱麥記的女人。。魚蛋粉我都得
鴻: 生日晚餐都係食M記。。。一個肯麥記的小孩。。。養得過!!!
你諗下。。而家時下好多小朋友都會開個盛大的生日會。。呢餐100蚊有找。。
真係養得過養得過!!!



生日快樂。。。魚仔。。。
快高長大。。身體健康。。。。。

 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

6 則留言:

  1. 魚仔,生日快樂 !! 祝兩兄弟愈來愈靚仔,得意 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝, 真係估唔到生日之後, 就攪成咁.....

      刪除
  2. 回覆
    1. 日日都為左0的騎騎呢呢0既小事嬲爆爆架啦
      都唔知佢嬲乜.......

      刪除