2014年4月28日星期一

曼谷狂食之旅- day 1

真係諗都冇諗過, 我會有呢一日哦.....
今次, 真係多得鴻仔同婆婆0既配合, 替我全力湊仔
亦好多謝我個超級好朋友 - Kimmy 姐姐
多謝佢邀請我共赴旅行, 又為我安排好晒咁多日0既行程
讓我唔駛帶腦出街, 都能夠0係曼谷鬧市中開開心心自由行

wow, 說實的

自從生左哥哥之後
一直都冇好好品味過自己0既人生喇
以前, 未有囝囝時
想去行街shopping 就去行街shopping, 想去睇場戲就去睇場戲
生活總係能夠掌握0係自己0既手裡面
但係有左佢地之後
生活就變得不由自己的了
為左佢地, 我放棄左自己原有0既生活
為左佢地, 我生活再唔似以往一樣咁多姿多彩
哈.....有時, 都唔明點解自己可以咁偉大架....


今次, 啱啱遇著剛剛

突如其來, 無端端有一個咁樣0既小旅程
我真係超級開心哦.....
0係泰國, 終於可以呼吸一下自由0既空氣
做自己想做的事, 吃自己想吃的東西
諗起都好回味哦.....

好, 去相


呢個TRIP四日三夜

不過夜機去, 早機返
所以前後只係玩左兩日
不過已夠我開心大半天
而且, 玩太多日, 我都驚我會掛住對仔


仲係第一次出國有人送機

真係多謝鴻仔哦!!!



第二朝一早起身
第一站, 四面佛之旅



呵, 然後一大清早
自隊左個大雪糕



今次呢個真係飲食團黎架


第二站就立即再食多滯



去左一間泰式餐廳吃飯



係0係泰友營著名BLOGGER - 一個人介紹架!!!



不過說實的
我係有小小失望
因為一入到餐廳, 就聞到陣怪味



不過食物質素都OK 0既
滋味無窮0既杧果糯米飯



食完就去疏疏乎


有左個仔之後, 真係冇乜幾何可以咁嘆......
我決定要開開心心做過SPA



好多年前, 我都試過0係 Divana 做過spa
環境真係好好, 好舒服



咁多年後0既今日重回舊地
只能用一個字黎形容..... 正



一入到去, 佢地就俾我地選擇自己想要0既味道



我選擇左自己最愛0既薰衣草味



間房一入到去就有陣好清香0既味道
技師手勢激好



按完摩仲有事後甜品食添
又係我心愛0既杧果糯米飯耶......



飯飽嘆完
出發行夜市


同KIMMY 血拼血拼



Kimmy 鐘情小介指
我都覺得好精緻!!!


然後, 再去 KISS ME DOLL



好靚好滑0既絲巾
Kimmy 又忍唔住手啦.....



血拼完, 對自己好0的
決定食日式燒烤


看似好正哦....
可惜, 事與願違
(都唔明點解討論區個個都話好味........ 厄左我去食.....激死我啦)


搞到食得好唔開心.......
最後要再掃過food court
咪講笑, 呢兩碟對板好多.......諗起都好回味呢.....




Day 1 完


 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!








2 則留言:

  1. 做媽媽真係好偉大...我真係絕對同意!!
    簡直係放棄哂以前的生活呢~

    回覆刪除