2014年4月1日星期二

潮文27歲港女大限

大家好, 我係鴻仔

潮文「有多少女人輸給了27歲」
yahoo熱門搜尋"27歲港女大限"

其實我都係一個不折不扣的八掛精, 
有潮文睇我當然第一時間走去睇一睇!

我:  GILL仔, 有無睇嗰篇潮文?
GILL: 有啊.....仲乜!
我: 篇文提到"女人一生美麗的巔峰是在27歲……男人一生魅力的開始是在27歲"
GILL: 咁又點呢?
我: 你知唔知啊? 我就係喺你一生美麗的巔峰27歲呢個年紀娶左妳, 
我就係敗左喺你27歲身上!!! 值得敗!!!
GILL: 哈哈哈!!!
我: 但你要注意後面嗰個POINT"男人一生魅力的開始是在27歲"
GILL:唉......食屎啦你!!!
我: 男人一生魅力的開始是在27歲.....光輝歲月的日子來臨啦....哈哈哈!!! 
女人一生美麗的巔峰是在27歲.........我又唔係好覺.....你都過左27歲一段時間.....都keep得幾好......我好滿意!!!
gill: 我日日都咁靚女, 你就一早殘花敗柳, 我肯梗你已經好好啦!!!"
我無言了...........

以下時間交番比GILL仔寫落去.............


哈, 話實啦
雖然, 我又真係0係27歲前, 搭到尾班車, 聚左個鴻仔番黎
但係, 我又絕對唔認同27歲女人大限喎

我覺得, 唔同階段0既女仔, 都有著唔同0既味道
好似薛凱琪咁, 年輕0既時候
我就覺得佢個樣好0靚妹, 但係過左三十之後
就忽然變得有女人味呢....

而且, 講到尾
只要女人努力KEEP, 又KEEP 得好
我覺得, 唔會成大限架喎
好似鄭多燕咁
有邊個會估到佢有成四十歲0架????
又好似我阿媽之嘛, 講左你地咪0係度笑
我同我阿媽出街, 不知幾多人以為佢係我家姐呀



所以, 女仕們
你地千萬唔好俾潮文擊到哦....
雖知道冇自信, 先至會讓女人走進大限架
我地必須要努力增值自己
努力KEEP FIT, 努力KEEP 靚0的
對自己好0的, 笑多0的
咁樣, 即使去到四十歲, 五十歲
我地仍然係值得被愛, 仍然值得被尊重,仍然唔會被淘汰
姊妹們, 我地都要加油, 加油哦!





 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!! 











3 則留言:

  1. 議得好啱,我好鐘意fiona既,我唔覺得佢大個,反而覺得佢愈來愈靚。
    一齊向靚媽出發,yeah:)

    回覆刪除
  2. 在27歲……係女人另一種魅力的開始先岩呀!!

    回覆刪除