2014年10月29日星期三

陪仔散步

踏入九月之後
一直都為細佬報幼稚園而奔走
上星期六
嘩, 去左兩間幼稚園 open day
然後, 再去另外兩間幼稚園交申請表
一日趕四場, 真係暈得一陣陣
黎梗呢幾個星期, 將會不斷的面試, 面試同面試
諗起, 都覺得好疲累哦......

呢段時間以黎
日忙夜忙, 生活在一片混亂當中
每逢星期日, 我真係攰到乜都唔想諗, 邊度都唔想去
淨係想躲在被窩裡, 訓醒就食, 然後食飽就訓
不過, 理想還理想, 現實終歸現實
阿仔佢地又邊會咁疏爽, 肯俾我做豬一樣的媽咪呢......



星期日
午睡過後, 兩隻野捉我遊街


初初只係諗住膚衍佢地, 0係樓下公園 hea 下 hea 下, 過日晨架咋


點知佢地突然衝破我0既防線
一直向外走, 走到哈佬喂條路



係咪想問我乜野叫做哈佬喂條路呢????
我地屋企附近, 有條好長0既路
年年halloween都有活動, 家家戶戶都會佈置得好有氣氛架


呢兩個暴民, 衝破左我防線之後
就愈走愈遠, 愈走愈遠


其實我都估到佢地架喇
臨近 halloween, 兩隻八婆仔, 梗係想八下人地佈置好未啦......


上個星期, 可能仲未算好近 halloween
我地行左好一段路, 都未見有乜動靜


皇天不負有心人
終於, 佢地遇上喇!!!!!


阿哥超開心, 細佬相反就有小小憂心
個樣好驚好驚咁款, 真係好儍氣哦.....


好邪惡0既巫婆哦.....


後黎, 兩隻仔愈行愈興奮, 我就愈行愈頭暈
(查實, 我本身真係諗住俾佢地0係樓下 hea 跑10分鐘架咋,
你知嘛, 結果行呢段路, 行左我90分鐘哦......)



又熱, 又冇帶水出去
而最重點係, 我連銀包都冇帶呀........
回程想坐車都唔得......
你話救命唔救命......


算喇, 見佢地遊得咁開心
辛苦下, 算係乜呢......
知你地好期待今個星期五哈佬喂架喇
叫爸爸攞埋假陪你地去顛添, 希望你地到時會玩得開心啦!!!!






HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!







沒有留言:

發佈留言