2014年10月6日星期一

減肥恩物 – Lytess 纖體護膚三效塑身衣

真係超級傷心....
誓估唔到, 我都會有今日.....

其實, 最近心情又唔算特別好
不過....卻無啦啦心廣體胖左好多呀....
由最瘦0個排, 得103磅, 到而家竟然要挑戰三年黎高位
體重節節上升, 快要突破 110 磅啦.....
嗚......嗚嗚.....我無理由會肥左咁多架.......


睇番上次去大澳時0既相....
真係慘,成個大隻佬咁...



由於, 短短半年間, 實在肥左太多喇....
而同一時間, 鴻仔卻減肥成功....
望一望鴻仔條小蠻腰, 再睇一睇自己個肥豬腩....
我於是決心要 keep 番好自己!!!!!

諗左幾個方法為自己減肥
1. 節食
2. 跟鴻仔去跑步
3. 潮跳鄭多燕

呢幾個方案, 似乎幾唔錯.....
不過, 之不過........
第一, 我係超級大胃王, 一餐可以自隊3個漢堡包, 節食???對我黎講, 真係萬萬不能!!!
第二, 跟鴻仔跑過一, 兩次步, 發覺自己真係年紀大, 機器壞, 真係 no way
第三, 鄭多燕嘛..... 呢單野, 仲艱辛過叫我抺魚仔100篤 poo poo, 多燕, 真係冇可能架!!!

為左減肥, 我頭痛左好耐!
最後俾我遇上左呢樣正野!!!!!
真係唔能夠唔同大家分享一下!!!!

好, 去相


就係呢個啦!!!
法國品牌 – Lytess 纖體護膚三效塑身衣S 塑身高腰束褲
話說, 我而家0既重災區正正就係個腩位
有左呢件塑身衣, 唔駛辛苦做運動, 就可以同肥膏SAY GOODBYE, 諗起都開心!!!!


其實生完兩隻仔時, 為左趕走肥肚腩
我一直都有用腰封架!!!
當時覺得好焗, 好窄, 用起黎有0的辛苦
試用 Lytess 塑身衣時, 都諗住感覺應該會係咁上梗架啦
點知, 呢隻塑身衣又出奇咁柔軟, 雖則都有緊0既感覺, 
但係又唔會好話好焗束, 好辛苦0個隻
呢個真係要讚呀!!!!



唔經唔覺, 我已經試著左 10 日 8 日喇, 
好犀利, 皮膚真係滑左0的喎
而且條肥腰, 好似肥得冇之前咁激進
哈, 話說想當初, 我都有小小懷疑架
我心裡面諗, 呢個世界有冇咁筍呀, 又纖體, 又塑身, 又護膚

原來, 品牌利用納米微膠囊技術, 把保養功能帶到衣料上
創造「可穿的(wearable)」纖體保養品。
另外,上緣防捲設計,亦係有助纖腰
前腹特殊裁布,亦有助收緊胃腩及小腹。
Lytess 更注入不同植物精華
如咖啡因- 促進代謝去浮腫、芒果油 - 滋潤及軟化肌膚,
只需透過日常走動,膠囊破裂便會釋放纖體保養成分到皮膚上。
經臨床驗證,能於連續穿著 18 天後達到雕塑身形、纖體效果



哈, 著左兩個星期
大家覺得我點呀, 係咪冇咁腫脹呢???

嘩, 仲有另一個驚人發現
我發覺著左塑身衣同唔著塑身衣
其實分別都幾大下架
未著前....個腩肉位都幾卜下呀


著左上身, YEAH, 條腰仔即刻, 係即刻幼左一個圈呀!!!! 
我度過, 查實係可以有成兩寸0既差別架!!!.
真的好奇妙, 著衫好睇左好多呀!!!!!
所以長期著住0既裡面都幾唔錯....


再俾番0的資料大家

Lytess 纖體護膚三效塑身衣面市前,通過法國衛生署認可,
並由 ISO9001 認證的專業美妝實驗室「SPINCONTROL」
進行皮膚檢測、人體效果臨床測試,以確保每項產品之安全性及有效性


Lytess 自設工廠及實驗室,衣料於意大利製造,
加上來自法國的護膚纖體配方,產品質量有保證。
Lytess 產品現已行銷全球 40 多個國家,
包括歐洲、亞洲、美洲等,共售出超過 600 萬件產品



銷售點:
LOG-ON

分店地址:銅鑼灣時代廣場 B1 地庫 分店地址:尖沙咀海港城三樓


如慾查詢更多產品資訊,可瀏覽 http://lytess.com 


HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!





沒有留言:

發佈留言