2014年10月28日星期二

我的拍拖小記

呵呵, 又有得拍拖拖喇....真係超級爽呢......
實在要多謝婆婆哦....
多得佢咁合作, 肯接收我0個對麻煩友
我地至能夠安安心心去拍拖......

近呢一年半載
心境真的改變了唔少
以前, 初初生朗朗時
我總係凡事緊張, 每事過敏
要我放低阿仔, 出去行街, 睇戲, Shopping,...
真係絕對係冇冇冇可能......
0個時, 我眼裡面, 滿滿都係阿仔, 阿仔同阿仔
日日都為仔死, 為仔亡, 發仔瘟咁.....
然後不知不覺間, 就忽略左鴻仔喇.....

幸好, 鴻仔並唔係0個種只會一直啞忍0既人
佢都會向我表達佢0個顆恨拍拖的心
終於, 我明白喇........
湊仔還湊仔, 湊完細仔, 都梗要湊番個大仔0既
兩夫妻, 有時的確需要有共處0既時間
於是, 近年, 只要有位我攝
我就會抓緊機會, 同鴻仔出去行下, 食下

上個星期, 咁啱, 細佬學校放一個星期假
咁啱, 婆婆又得閒幫忙
於是, 我地就去左小遊赤柱鳥

yeah, 去相

未出發, 先潮聖


其實, 一直都好掛住一蘭碗拉麵
不過, 真的好怕同人迫, 所以遲遲未有潮聖
呢日, 11:30, 無人時段過去
呵....終於食到喇.....


裝修同日本一蘭真的很相似


至於味道呢......
唔知係咪回憶總是美麗.....
總覺得日本好味小小.....
不過, 說實的, 也是一碗很好吃的拉麵呢.....


yummy


轉個頭, 我地就去到赤柱喇.....
(啱啱0係車訓醒, 個樣勁嚇人......)


真係有一, 兩年冇入過去喇, 裡面變左好多
原來而家赤柱有個許願大樓
見到嘛, 我要做沒女.......超爆笑..... 咁0既願都有人許......



今日天氣好好, 好適合拍拖呢..... 哈哈


成日覺得, 赤柱真係一個好 relax 0既地方
行下市集, 食下雪糕
已經好滿足


heheeee, 其實我係雪糕車0既忠實粉絲黎架
見親都要食......


超 hea
食完, 行下, 再坐下


再坐下, 再食下
咁就一日
哈, 我發覺真係唔掂
如果日日咁拍拖, 唔係食就坐
真係唔知會肥幾多磅.......



再一次感激婆婆
咁樣休息一日, 拍拖一日
成個人都鬆晒......
希望, 12月, 放聖誕, 可以再同鴻仔拍拖拖啦, 哈哈!



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!

10 則留言:

  1. 有咗小朋友,兩公婆拍拖㗎時間特別珍貴!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有左小朋友之後, 成日掛住0的仔, 真係好容易會忽略老公感受架
      間唔中, 真係需要拍拍拖, 溫馨下

      刪除
  2. 自從有左小朋友之後, 我地兩公婆都無時間拍拖啦, 平時我地返工已經主力係婆婆湊, 到放假時真係唔敢再放低兩隻馬騮俾婆婆囉, 唉..呢d咁relax嘅日子唔知幾時先可以再有lu~

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能妹妹大0的, 婆婆間中肯替你接收多一日半日呢,
      唔好咁灰心!!!!
      不過, 兩公婆, 間中真的需要拍下拖仔架. 加油呀!

      刪除
  3. 我都好少拍拖了, 老公成日投訴我

    回覆刪除
  4. 我都好少拍拖x2, 真係唔太捨得掉低個仔了, haha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初都唔捨得架, 不過, 有時都會顧下個老公架

      刪除
  5. 我都無拍拖好耐,唔捨得放低個仔,6299又唔幫我湊,話有工人喎,仔仔已日日對住工人,我唔想我地放假都放低佢。婆婆又住得遠,唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過, 真係有時需要拍拍拖, 甜蜜下架

      刪除