2014年10月26日星期日

契姐生日飯 - Penthouse

噢, 真係好耐冇寫過BLOG喇.....
好掛住大家哦.....
本來, 並唔係想停 BLOG 咁多日架.....
最衰都係鴻仔啦, 份人成日都懶懶散散咁, 
居然三個月都冇交過上網費, 攪到俾人 CUT 鬼左
BLOG 都寫唔到, 真係陰公豬呀....

太多野未寫喇
首先講番契姐生日飯先

呢一年半載, 生活真的各有各忙
我有我忙湊仔
你地有你地忙拍拖, 忙工作
真係小左出黎聚聚哦...

有時, 真係好念掛住讀書時代0既生活
每日都總係能夠同你地待在一起
一齊0係課室蝦蝦霸霸
一齊放學後0係樹講是講非
因為你地, 我至有一個咁瘋狂0既校園生活

不經不覺, 我地已相識十載
雖然, 再唔能夠常常相約閒聊
但係, 我地並沒有因此而變得疏離
我仲係好鐘意, 好鐘意同你地一齊
有時, 我真係好佩服我地
仿佛咁多年黎, 都冇變過
總能夠雞啄唔斷, 成班8婆仔咁
總係能夠維持每一刻鐘都咁顛喪, 好一班大笑姑婆!!!

願我地友誼永遠長存
我愛你地
8月生日之星 - Kimmy 姐姐
9月生日之星  - 契姐
祝你地生日快樂
祝你地永遠幸福


去相

今次契姐生日飯選擇左去銅鑼灣 Penthouse


環境真係一流
裝修時尚, 而且個景真係正到冇朋友
彷彿整個銅鑼灣, 就0係你腳下面
好可惜.....呢餐飯出現左兩隻大怪獸



怪獸一號, poo 皇之皇
食到最開心之際, 竟然要我陪佢poo poo
真係...........陪完佢, 乜胃口都冇晒


怪獸二號 - 超級麻煩友
食兩啖又掛住玩
一路做住電燈膽
嚴重地阻住阿媽同班朋友吹水囉





呢度沙律都幾好味


 特別欣賞佢0既泰式沙律
酸酸辣辣, 勁開胃呢



呢餐飯, 真係食左都背脊骨落
兩兄弟左右門神咁, 輪住要我照顧
攪到明明一餐好好0既午餐, 我都無法好好享受


睇到嗎??? 細佬一時擒抬, 一時落地
失晒控咁, 叫我點食.....
下次都係軟禁佢地兩兄弟為妙呀........


呢個阿哥, 淨係食甜食, 見到佢就火


主菜
評唔到喇
湊住兩隻野, 食而不知其味


呢個意粉0既面條, 係餐廳自己做出黎架
真係好好好煙韌, 唔錯唔錯


契姐話呢樹好出名食牛
我就覺得韌左小小
不過, 又唔會話太差0既, 一食無妨


我極度欣賞佢0既甜品, 甜而不膩
(不過可惜我影得唔靚)


無經無險, 又吃左一餐
下次同老朋友再會, 恐怕會係聖誕喇
聖誕真係唔好咁辛苦喇, 留0係屋企home party 算喇
湊住佢地, 真係邊度都唔想去哦......



謝謝你地包容我兩隻仔




HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!




2 則留言: