2014年10月16日星期四

水晶包, 我們的小小小甜心

之前都提過喇....
我地周家終於有位小小小千金喇!!!
真係要拍拍手掌, 恭喜二叔二嬸呢!!!

唔經唔覺, 小小水晶包已經半個月大喇
係一個百折不拘0既睡公主黎架
探親佢, 佢都一直0係樹訓, 訓同埋訓
幾乎沒有一刻係清醒架, 真係超級可愛哦....
見到佢, 細細篤, 我真係好懷念兄弟二人剛出世0既模樣呢.....
哈, 真係有一刻衝動, 想去勾引鴻仔, 迫佢生第三個呢.....
(鴻仔睇到呢度, 應該滴汗中吧, 哈哈)

講下兄弟二人先
對於自己有個小堂妹, 兩兄弟都非常咁開心!!!
哥哥一向都係愛心大使, 好鐘意照顧小朋友
所以, 我都估到佢會好錫妹妹架喇....
呢頭探完妹妹, 0個頭又話要再探佢喇.....
至於細佬豬呢, 雖然佢又唔係好識講, 好識表逹
但我見佢望住妹妹時, 個樣一直都好冧咁款
有時, 又會無啦啦走埋妹妹度, 笑笑口指住妹妹, 大叫妹妹, 妹妹咁
哈, 我相信, 佢都好 LIKE 妹妹0者

未來0既日子, 媽媽希望兩位哥哥, 你地能愛錫妺妹
真的好希望, 你地能夠一齊成長
將來大個, 感情就好似你爸爸, 二叔同四叔一樣
即使好似而家三十歲人, 依然能夠互相照應, 相親相愛!!!











2 則留言: