2014年10月12日星期日

哥哥復課鳥

尋日, 真係慘慘豬呀.....
唔知點解, 去親中央圖書館, 都總係會出事架!
對上一次去, 就跌左新買0既 I-PHONE 4
今次去, 就跌爛左部 I-PHONE 5
真係邪到嘔呀......
我以後都唔會再去0個樹架喇.....傷心死我......

唔開心0既事, 唔提喇....
講番哥哥復課先....

哥哥大大話話, 已經停課左10日啦....
呢10日, 話多唔多, 話小唔小
作為家長, 我對於復課遙遙無期, 真係感到好無耐
事關, 哥哥唔番學, 
一黎, 0係屋企百無聊賴, 我覺得好影響學習進度
二黎, 佢留0係屋企, 亦好影響全家0既正常運作
說實的, 我有抱怨過.........

不過, 睇到呢個POST
我心態亦改變了



講得啱, 人生漫漫長路
番小幾日學, 算係0的乜呢.....
而且, 放假呢幾日
學校每日都會 upload 功課俾小朋友
我地日日都不斷的學習, 驚乜鬼影響進度呢!!!!


終於有得番學0既哥哥真係好開心!
其實, 呢十日以黎佢都一直問我, 點解咁耐冇得番學.....
我亦有開電視俾佢睇, 讓佢知道香港正在發生乜野事
佢眼見平時校巴經過0既0個條路, 滿滿是學生
又睇到警察使用催淚彈
心裡面都十萬個為什麼
問我, 究竟係學生唔啱, 定係國王唔啱 
(呢個年紀, 用國王黎形容, 真係好搞笑呢!)
哈, 不過, 呢個問題, 真的來得太深, 該點樣答好呢.....


說實的, 第一日, 當佢睇到催淚彈時
佢真係都好驚, 完全唔敢番學
因為, 出事0既那一段路, 正正就係佢架校巴每日0既必經之路
但日子久了, 可能留家太耐
佢亦開始掛住同學, 老師
於是, 就不斷的催我番學啦!!!



終於恨到喇, 可以番學喇....
不過, 因為中西區仍然被封路
所以, 呢段日子, 我地都幾辛苦
要俾平時早30分鐘出門口
呢期每日, 都要6:15彈起身, 趕8:20 去到灣仔上校車.....
嘩, 真係辛苦到嘔呀......
每日, 都好眼訓, 好眼訓......

希望, 封路0既日子唔會太耐啦!!!
香港人, 大家都要加油呀!!!



HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!!













2 則留言:

  1. 你真係深明大義! 小朋友o係屋企都可以keep 住學習o既, 不過你就辛苦d~

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係深明大義, 初初真係有抱怨過架

      刪除