2015年7月28日星期二

大阪。京都。名古屋之旅2015 - DAY 1

鴻仔又會咁騎呢都有
DAY 1 都未寫就出左DAY 2 喇.....
真係搞亂晒......
算啦, 我都明0既
其實 DAY 1 根本冇乜去過邊, 又冇乜靚相
不過冇還冇, 我仲係覺得, 好想記錄晒一整個旅程
唔想小左求其一日....
哈.....唯有要大家將將就就
悶住睇我篇旅遊BLOG啦....HEHEEE

今次個旅程一共去六日五夜
主要都係玩大阪同京都
不過, 因為貪平, 買左去名古屋0既機票
所以, 第一站就係名古屋....

話時話, HK Express 真係超勁抵, 我地一行五人

機票連稅, $9000 有找.....
而家去親旅行, 真係再唔會捨得坐國泰啦......


好去相


兩兄弟期待已久0既日本之旅正式開始

大家都異常咁興奮哦.....



今次仲係兩兄弟第一次踏足日本
記得0係朗朗兩歲時, 本來都打算帶佢去東京0架
點知0個次, 買左機票冇耐, 就發生地震, 
又話洩漏輻射, 講到好恐怖咁,
最後,朗朗仲係同日本緣慳一面


哈, 今次同行仲有婆婆
好希望可以keep住每年暑假, 同婆婆去一次旅行
陪下佢周圍睇下個世界, 共享天倫之樂


爸爸真係好鬼忙, 臨上機前仲要不斷覆訊息, 搞鋪頭0既事
工作係重要, 但同我地去玩, 可唔可以將所有野都放埋一邊呢.....



細佬豬今次坐飛機都幾乖....
一直都冇乜扭計, 仲訓左陣添
係後黎, 臨降落前, 耳仔有點痛, 強勁尖叫左幾百聲0者



yeah, 終於到左啦喂.....
第一站梗係拿拿聲去shopping 先啦....


大須商店街


商店街隔離, 就係一間寺廟
呢度感覺同淺草有0的似哦.....



條街比想像中0既冷清哦......
而且名古屋呢邊0的野唔算好靚....實在教人有點失望.......


當我忙住血拼時, 佢地都血拼梗


兩兄弟一直在掃街, 狂買野食.....



實在心服口服.....
我行左唔夠一個鐘
佢地已經食左十幾餐.....


誇張到, 我每0係一間鋪行番出黎
佢地都係食梗唔同0既野....
有冇咁飢餓呀.....


正牌化骨龍哦......



見到偶像哦.....兩隻野超興奮.....
(實呈, 我都冇諗過, 我0既童年偶像居然會同朗朗魚仔一樣.....
感覺..... 好似我同佢地, 係同一個年代0既人一樣.....哈哈)


行左唔係好耐, 就又要趕火車即晚去大阪
所以, 要火速食餐飯


成日覺得, 0係日本唔會食到難食0既野.....
求其入一陣, 都總會好有水準....



超好味, 又俾相機食先



day 1 就係咁玩完啦.....






  HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 



放下毒先
肚餓嗎?????
我地而家有得賣埋calbee honey butter chip Korea version
每次我地去韓國總會喺街頭買唻食
我同你講「其實真係好好食架」
鐘意食薯片的你不要錯過
有牛油的香味再加上濃厚的蜂蜜味
甜絲絲的感覺在口中久久散不去
依包嘢咁紅一定有原因
包你一世難忘
識食一定食韓國version 有興趣 whatsapp 61303092




有時間, 有興趣
可以探探gill仔間online shop 喎
下面係我個網址


沒有留言:

發佈留言