2015年7月14日星期二

迷你兵團 Minions@麥當勞開心樂園餐

好攰呀, 好攰呀.....
6日0既大阪京都名古屋之旅終於完滿結束啦...
今次呢個旅程雖然一直落住雨, 不過, 都玩得好開心哦....
過兩日得閒, 就會開始寫下旅遊BLOG架喇,
大家等下先啦..... heheeee....

好, 講番迷你兵團先
你地睇左佢地套戲未呢????
哈..... 實呈我最近都好迷佢地....
佢地個樣似蕉非蕉, 黃得黎又好醒神
實在太可愛啦....
下星期, 我都打算帶阿仔佢地, 去戲院朝聖哦!!!!

朝聖前.....
燈燈燈燈.....yeah.....
多謝麥當勞, 多得佢地, 
10隻CUTE爆迷你兵團, 先能夠成功抵逹gill家

等我晒晒相先.....









係咪超可愛呢.....哈哈....
佢地隻隻都有唔同0既小機關架....
又睇得, 又玩得, 正!!!!



哥哥都愛不釋手呢.....








上面既「開心樂園餐玩具」隨「開心樂園餐」附送

而其他任何套餐加$8就可以換到啦! 

逢星期六日及公眾假期買餐,仲有特別版的「迷你兵團 x 開心樂園餐」餐盒呢 ~




  HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

沒有留言:

發佈留言