2015年7月12日星期日

淺遊山頂蠟像館

hi, 我係熊仔!!!

一路以唻山頂蠟像館都比我感覺係for旅客玩, 
邊係我地玩, 
所以我咁耐以唻都未入過去玩, 
今日, gill仔話不如入去玩下啦!!! 

一入館, 我望一望gill仔, 終於明白點解佢話好好玩啦, 
大家一睇就明

果然一如gill仔所料........好好玩......

至於我.....我當然唔執輸.....都要揾個超級靚仔影相.......張國榮真係勁靚仔

至於我地兩個仔, 佢地只愛同政界人物影相....







我都揾毛主席影番張相先.......

gill仔又再次騎劫一位靚仔啦........佢個超冧樣

所以我都決定騎劫另一個靚仔(我個樣都超冧架....haha......)






仲有小朋友最愛的卡通人物

朗朗最愛的a夢




姚明真係高到爆




Gill 仔愈玩愈瘋狂, 狼到呢.......






點解....點解無千頌伊........

有東方神起......點解唔整埋少女時代......

做個小小的總結, 山頂蠟像館D蠟像男神比女神多, 

未能滿足我依個宅男.....哈哈........同一眾男神影相
必去之選!!!





  HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 



想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!




沒有留言:

發佈留言