2015年7月24日星期五

名古屋大阪京都之旅day2

HI, 我係鴻仔!!!


一朝早, 就喺新大阪站, 食番個豐富早餐先, 
可止豐富仲要超平, 3500YEN, 
而家對6.2.....即係hk$21左右........
而家對六萛真係勁抵玩!!!


對於我地依班咁唔悶得的人....
當然要出走名古屋.............進軍大阪京都啦..........
而今日的行程就係婆婆指定依個旅程必到景點...
"環球影城"
其實婆婆係一個大女孩, 佢有一顆比朗朗同細佬更童心的心...........


入到環球影城, 可以話通街都可以同elmo或者佢D FD 影相.....


細佬每見到依D人形公仔, 總係會有一種莫名的興奮




因為當日太大雨啦, 我地只好狂玩室內遊戲

我就喺依個AREA比朗朗捉左我玩三次過山車....估唔到五碎人仔咁鐘意依D 刺激
我自己就真係頂唔順啦



跟住朗朗就捉左我地出去淋雨.......

elmo 揸 emlo 車......

連POPCORN盒都好靚啊........太有心思啊

經過連場大雨.........頓然變成濕身孖寶

必影check-point

連朗朗依個大膽小朋友玩完依個spider-man都話有少少驚....
不過佢話可以玩多幾次都得.......

周圍D街景都好值得一影


我見到依個環境依一幕, 就令我諗起睇親西片, 總係男主角都要坐喺街邊扮唏噓, 
我同GILL仔講...我都想扮下....哈哈.....

後面條友好唔識趣.....係要影響我的唏噓.....



兩大pose王大鬥法............邊個POSE得靚D 呢!!!!!!



又點少得近唻HIT爆的迷你兵團

迷你兵團嘢食......好睇唔好食






終於遇到ELMO啦.....









harry potter嗰邊太多人啦.....入唔到..........唯有扮harry potter啦!!!







我問朗"葵涌廣場嗰個班cake好食定係依個好食D"
朗"葵涌廣場嗰個好食D!!!"

另一邊箱.........
細做竟然...............

{一個人眼瞓可以去到幾盡😂😂😂當時係下午五點鐘😅😅😅細佬企企下唔出聲自己就灘左喺度😅😅😅最估唔到真係瞓著左😅😅😅架仔架妹睇到o晒咀😦😦😦 ‪#‎街頭露宿‬}

又係大阪必影check point


大阪必食名物 1

大阪必食名物 2


  HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 



想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!

沒有留言:

發佈留言