2015年7月17日星期五

We嘩 充氣嘉年華@「小小建築師」主題樂園

說實的, 我真係好鬼迷戀WE嘩0架....
做阿媽就係咁架喇
你快樂, 所以我快樂
次次見到阿仔佢地玩WE 嘩, 跳下彈下, 玩得咁開心
我就忍唔住, 由衷的....愛上WE嘩啦....

今年暑假, WE 嘩0係愉景新城搞左個以「小小建築師」為主題0既樂園
聽到呢個主題, 我已經覺得好正啦.....
男仔嘛, 有邊個唔愛BOB THE BUILDER呢
呢0的野, 真係正正啱晒我對仔哦....
所以試玩會喎, 點會唔參加呢....
好, 去相


呢日我地可能太興奮, 竟然早到.....
當時大會都未開始
見到呢個場景.....阿仔已經狂歡呼啦.....HOORAY.....
講真, 唔好話細路仔啦, 我大人見到, 都覺得好震撼囉!!!!


以後決定唔會早到
呢兩隻野每一分鐘就問我一次
"點解唔入去玩0者......"
早左半個鐘, 俾佢地足足問左三十次囉....救命....


終於入到去啦.....YEAH.....
之前0係門口已經睇中左呢個架喇
一入到去, 仲唔標上去咩.....


其實呢個新野真係幾有趣
七彩繽紛0既波波已經夠吸引
坐左上去, 仲要似足BOB THE BUILDER
你話, 有邊個細路會唔鐘意呢?


佢地兩個玩左好多轉, 好多轉, 都仲要chur住玩......
一路玩, 一路唱住bob the builder, can we fix it....
(唱到走晒音..... 我想叫佢地收聲架喇, 但係 ....佢地卻愈唱愈大聲..... 真係醜到冇人有.....
我家朗朗就係咁架喇, 好鐘意唱歌, 亦以為自己唱得好好聽.....
但係查實卻係走音王..... 你話滴汗唔滴汗......)


轉眼間, 細佬已經去左筆沙.....
呢個查實唔係普通0既沙堆


近鏡俾大家睇睇先, 係立體架
可以俾小朋友一個地質探索
我覺得幾有趣, 有得玩, 又有得學習
小朋友只需在沙堆上隨意砌出不同形狀,經感應掃描後,
系統同步將聳山峻嶺及河流等地形投射在沙堆上,
可以認識自然環境及增加地理知識,開發小朋友係科學領域上嘅潛能。


筆夠沙, 再去喪跳放電


最迷戀都係呢個....哈哈.....
逗留左好耐....
因為佢好高架, 好刺激
佢地玩左顛晒, 勁開心囉.....


查實最好就係咁, 佢地有佢地自己玩
我有我自己享受頃刻的安靜.....


你快樂, 所以我快樂.....


大熱天時, 有乜好過咁架....
 咁就嘆住冷氣消磨左一個下午....正!!!!!


有興趣0既朋友, 可以add 埋We嘩 充氣嘉年華0既專頁
https://www.facebook.com/WeWaLand?fref=ts

【活動詳情】
日期 : 2015年7月24日至2015年8月16日 
地址 : 愉景新城
時間 : 11am - 7pm
遊戲票價: 免費入場,每款遊戲約HK$10 – HK$80
** 查詢: info@wewaland.com


愉景新城「小小建築師」主題樂園
最新團購優惠,請即click入!

https://hk.deals.yahoo.com/hong-kong/offer/265150




  HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

沒有留言:

發佈留言