2015年10月1日星期四

GILL家近況

好耐都冇好好咁分享下生活事啦....
唔經唔覺, 搬左去西環已經兩個月.....
幸好, 我地GILL家一向都適應力強.....
好快, 已經習慣左市區0既生活....
由第二個星期開始, 鴻仔佢....已經再冇同我講, 對21E念念難忘啦...
佢個死佬, 花心蘿蔔咁, 邊會對舊屋咁死心塌地呀....
轉個頭, 好快就愛上新居啦.....

其實, 而家西環都好好呀!
生活方便好多
要7-11, 有7-11
要大家樂, 有大家樂
要萬寧, 有萬寧
同以前, 真係有好大0既唔同哦....

搬左出黎市區, 就多左出去搵食!
可能0係愉景灣與世隔絕左太多年啦....
出到黎, 簡直天堂一樣.....
非常咁驚嘆..... 點解外面個世界會咁神奇0既....
每行兩三步, 就有一間食肆在附近.....
呢兩個月, 食到0既好野都唔少
有機會再逐一同大家分享一下


阿元來了 - 呢間食店真係不得了
老闆係台灣人來的
魯肉飯必食哦.....


出到市區, 我地多左飲茶
其實想當年, 0係愉景灣, 都有茶飲
但總覺得, 西環0的茶樓, 有風味0的.....
可以經常帶小朋友飲茶, 實呈真係巧開心哦....


呢個西環聞名煲仔飯都好一絕哦....
呢篇真係唔能寫太詳細
答應大家, 我總有一日會好好咁介紹下西環美食0架.....



兩兄弟最近迷上鋸扒
實呈佢地最期待的, 其實並唔係個
而係飯後嗰份甜品😂
雪糕、蛋糕、布甸、啫喱




雖然, 西環萬樣好
但仲係好掛住, 好掛住我個愉景灣...
畢竟, 市區即係市區
人們都比較冷漠....
可憐0既兩兄弟, 出左黎咁耐, 都未識同一個朋友哦...
佢地成日都好掛住自己班 friend....
所以, 每隔兩個星期, 我都會帶佢地番去
讓佢地同朋友歡聚....



好慶幸
雖然搬走左
但仍有相熟0既友. 租左我們家昔日的21E哦....
可以重返21E.....感覺好幸福.....

0個次上到朋友屋企, 真係萬般滋味在心頭....
一間住左五年0既屋....確實有著好多好難忘0既回憶.....

仲記得
哥哥第一次學行

 細佬有次玩櫃, 夾到手指反甲

又記得, 鴻仔連屎塔都坐爆

好多野, 都好記憶尤新.....
寫寫下, 又好掛住呢間屋添.....



唔知道.....將來會唔會如鴻仔所講
搬番入愉景灣....
有機, 冇機....點都好啦....
我會掛住愉景灣, 我會掛住21E
永遠在我心中.....




   HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

至於想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!


沒有留言:

發佈留言