2015年10月20日星期二

女人不能沒有的......

唔經唔覺, 做左全職媽媽已經接近六年啦....
今年, 為自己作出一個突破...
0係年頭時, 決定拋番個身出黎撈
做一個半職媽媽......

事情比想像中0既好
由初初膽粗粗, 諗住搵下外快仔
到而家. 都叫做有小小事業有成
可能我自己要求唔高啦
每個月有0的0的私己錢....我已經覺得已經好滿足啦....


不過, 都要多得大家0既支持....
超級鐘意你地哦....
你地有時, 買買下野, 又會問候下我0的仔
有時, 又會有BLOG友同我相認
跟住, 又話好鐘意睇我地個BLOG....
聽到時, 真係好開心架.....
雖然, 寫BLOG五年, 唔係為左儲粉絲
只係想分享下, 記錄下生活事
但竟然, 會有咁多人欣賞我們家的無聊生活事
哈..... 多謝你地哦......


做左野半年, 覺得....
而家0既生活好充實哦.....
原來, 有事業0既女性, 講野都可以大聲0的架, 哈哈.....
拿.....呢句說話, 大家千萬唔好亂咁解讀呀
鴻仔佢一直都冇歧視我呢0的零收入人仕架....


其實, 我係覺得
做左野之後, 個人自信左
冇以前咁, 日日湊仔, 湊仔, 湊仔
以前, 生活真係好漫無目的咁架
做人又好冇目標, 日子一日過一日
有0的唔知想點.....
總之, 就仿佛做左一個廢青一樣.....


做野之後
覺得..... 自己雖然一把年紀.....
但原來仍然有年輕人的一股小小衝勁
漸漸, 亦覺得自己好似無啦啦後生左咁
然後中女魅力出番晒黎..... YEAH
哈, 所以話, 其實女人真係唔能夠唔做野, 一直 hea 架.....



我會努力加油架喇.....
希望有一日, 我可以擔起頭家
甚至養埋鴻仔
等佢做我背後0既男人
哈......



   HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

至於想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!





5 則留言: