2015年10月15日星期四

回到拍拖時

等左呢日好耐啦....
終於, 哥哥細佬齊齊上學去
每日0既下午, 我會有我小小0既空間
講真, 對我黎講, 真係堅開心架....
五年啦....冇自由左足足五年啦.....
失而復得, 份外興奮....
所以真係忍唔住, 出親blog都狂曬自己甩難啦...哈哈....

以前, 要照顧佢地
秒秒都貢獻晒俾佢地
呢五年間.....真係陪小左鴻仔好多
雖然, 佢間中有微言, 有時亦會埋怨
但仍然處處包容, 耐心忍耐....
五年後0既今日
鴻仔, 恭喜你
你又可以拍番拖, 重回戀愛滋味了!!!!!




好, 去相


啱啱呢個星期三
我們拍拖去




就近近地, 遊走西環


我婆婆生前係住西環的
所以我自細就同西環結下不解之情





好鐘意呢個舊區, 總覺得呢度好有味道


建築物, 老街
都好啱我地呢0的攝影狂迷去影影影


以前, 同鴻仔拍拖就係咁架喇
佢鐘意影相, 我鐘意俾人影
這大概就是我地0既樂趣吧.....
不過呢機年, 成日湊小朋友....小影左好多哦.....



鴻仔就係咁, 鐘意影0的冷藝術0既相
影景多過影我......


遊走西環, 最後0係小士多遇上咖哩海鮮合味道薯片


超好味囉.....大家記得必食哦.....


我地就係咁, 行行企企影下相
咁就一day

鴻仔.....雖然, 你我接近十年感情
或者......感覺多少已淨化啦....
但我相信.....我地0既故事已昇華.....
孩子都長大啦.....
以後, 我會多0的陪你....好似以前咁....


   HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

至於想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!




沒有留言:

發佈留言