2015年9月21日星期一

小朋友零食分享--- CATALO美國家得路健康食品

多謝CATALO 0既 PR 姐姐
為我們家送黎大大份0既有機健康食品
呢0的野真係勁啱我!!!!!

咪睇我地屋企平時求求其其咁!
無錯, 我地家朗朗同魚仔有時會食MC記, 有時會飲奶茶
有時仲會公仔面當一餐
但係, 呢0的真係唔係我0既原意黎架....
係鴻仔先會咁鬼無良, 俾小朋友食埋0的咁0既野架咋....

其實我私下對食物係有0的要求0架!
個人比較鐘意健康食品多0的囉....
(呢句係俾你睇架鴻仔, 請你唔好再亂俾野小朋友食~~~健康食品pls!)
今次有幸收到CATALO 0既大禮, 真心覺得好開心



好, 等我先介紹一下
今次收到0既大禮裡面, 有好多唔同種類0既食物
包括兒童DHA藍莓忌廉魚油 ﹑兒童藻油DHA奧米加3軟糖 ,
兩款兒童 DHA產品,另外仲有兒童益生菌強健配方
同埋大人細路都0岩食0既小紅莓櫻桃果仁脆脆燕麥
藍莓果仁及四籽脆脆燕麥﹑高鈣有機燕麥奶
真係好豐富.....正


咁多盒裡面, 兩兄弟最愛就係聰明糖
糖喎, 有邊個細路唔鐘意呢.....
其實之前都打算買DHA 軟糖俾佢地食
覺得食呢類型0既糖, 點都好0的嘛....
佢又唔會太甜, 冇咁易蛀牙
重點係, DHA係有好多項功能
 
1. 有助提供兒童專注力和穩定情緒

2. 促進腦部發展,頭腦更聰明,IQ更高
3. 促進眼睛發展,視覺更敏銳
4. 使腦部思考更靈活,加強學習能力及集中能力
5. 有助改善易敏體質,維持身體健康



而家, 我每日都會俾佢地食6粒
乖0個日, 做功課做得好0個日, 就奬多粒
哈, 估唔到, 佢地因為聰明糖, 做功課做得好有動力!!!!


呢個我都好重點推介俾大家
因為實在太啱我條毫無專注力可言0既魚仔用啦.....
美國家得路兒童DHA藍莓忌廉魚油
配方專為小朋友設計,能促進DHA吸收為腦部及視力發展提供優質營養,
提升學習所需的專注力、記憶力、觀察力,視覺更敏銳
忌廉魚油配方吸收率比一般魚油高60%,更不含重金屬或有害物質,純正天然。
另外佢採用木糖醇無糖配方,無添加蔗糖,保護兒童牙齒健康, 不會引致蛀牙。


至於我自己呢, 就由細到大都好鐘意食脆脆燕麥0既
我有時會當零食咁食架....
口痕起黎, 食呢0的, 無咁肥呀嘛.....
而且做早餐都好一流, 細佬都超LIKE呀!


講起早餐, 我發現原來呢罐 高鈣有機燕麥奶都幾方便
有時朝早懶懶地, 攞佢黎沖熱水俾小朋友食
再加0的 cranberry 已經可以食到佢地好滿足啦.....






想知更多關於Catalo 0既產品資料,可以去佢個網頁睇下架





   HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 





2 則留言: