2015年9月15日星期二

OH我的靈異屋企之反斗奇兵

HI, 我係鴻仔!!!

今日又有D失落, 又想寫下BLOG!!!

仲記得臨離開舊屋21E前嗰兩星期, 
我每晚返到屋企都會好似小朋友咁同GILL仔講: 
"我唔搬啊....我唔想離開依度.....我唔捨得.....比我揀多次我一定點都唔搬.....
你要知道我會永遠懷念21E.......21E永在我心中......."
如是者, 我每晚都會返屋企講埋依堆感人肺腑說話, 

為左乜!!!!!
無架, 已成定局, 講下, 抒發下咁攞, 哈哈!!!

其實, 我覺得人就係咁樣, 
有時以為有D嘢無左都無問題, 地球一樣咁轉, 
唔到正式失去都唔知依樣嘢喺自己心目中如此重要!!!

不過, 生活係向前看, 不用常回看!!!
永遠大步向前進!!!

講番21E, 仲記得有一晚, 
又係瞓到半夜三更, 
我最唔鐘意屋企電話喺半夜三更響起, 
通常係得三個情況
最唔想的情況當然係第一個情況
1. 如果係接到屋企人電話, 都知道有不妙的事情發生
2. 比人玩電話
3. 靈異

最後, 我接左電話!!!
我: 喂...喂...喂....喂....喂
無人聲無出聲
如是者, 半夜三更再有電話, 
我選擇唔聽, 以免自己想得太多,
一個月總有一次半夜三更響電話

我覺得最恐怖嗰次莫過於凌晨喺廳玩反斗奇兵, 
嚇屎我!!!
話說嗰晚,
瞓到凌晨三點幾左右, 朗朗架玩具車突然發出聲woo, 
彷彿有人玩緊玩具一樣, 
仲要依架玩具車係不停咁響, 
正常響一次就響完啦, 
會唔會係non-stop咁響啊........
我真係心都慌埋, 
我真係好想出去廳睇下發生乜嘢事
但係萬一........我出到去............見到有個小朋友坐左喺度玩車......
我就真係o晒咀...........
唯有安慰自己....
 我同自己講一定係反斗奇兵!!!!無錯!!!

最奇怪就係依件玩具咁耐以唻未試過喺日頭無啦啦自己響!!!

最後,
我有位同事就同我講:
"你地兩個依張相好八十年代feel, 仲要有D大閙廣昌隆嗰個年代的感覺!!!"
我就再加少少effect, 轉少少色, 比靈異feel,配合番今次主題,  haha

下次有機會的話, 會寫埋第三集靈異屋企!!!

   HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

至於想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!





沒有留言:

發佈留言