2015年9月16日星期三

跟毛毛說再見---A-PLUS BEAUTY MEDICAL CENTRE

中學時候, 已經成日俾0的男同學們笑我多毛架喇....
當時, 成日覺得好尷尬....
覺得女仔人家, 咁多毛毛, 仲要成日俾人笑, 真係好唔開心下架...
出黎社會做野之後, 一直都好想脫毛毛
但一直都的唔起心肝.....

我就係咁架喇.....
成日都好多野想做, 但總係忙呢樣,又忙0個樣
然後, 又懶得去做....
攪下攪下, 好多野都只係齋諗唔做.....
哈.....脫毛呢0的小事, 就更加唔會記得去做啦.....

不過呢幾年, 唔知係咪陀仔, 0的賀爾蒙唔多唔少都有0的影響到呢, 
0的毛毛好似有增無減.....有0的一發不可收拾0既感覺呀....
見到自己對腳搞成咁, 成對男人腳咁
真係見到都有點怕....



今次真係多謝A-PLUS 和 PR 0既邀請
可以讓我脫苦海呢...哈哈....
呢篇 BLOG 係同A-PLUS合作


第一次黎到 A-PLUS
整體感覺好良好哦....
地方雖然唔算好大, 但係就整齊乾淨, 清清雅雅
職員0既笑容, 都好親切....




以下相片, 兒童不宜

睇完唔好笑我.....因為....我都知自己巧誇張.....




0係門口等左唔係好耐, 就可以入房準備啦....
哈.....一諗到可以同0的醜怪毛毛說再見, 就好開心啦.....


就係用呢部GentleLase Pro 24mm 脫毛
GentleLase Pro 有內置冷凍系統
0係發射激光時, 會噴射-20度的冷凍噴霧, 
令到表層肌膚有涼快0既感覺, 而唔會有太大0既痛楚


部機會發出好強0既光
為免傷及眼睛
A-PLUS 都好細心哦, 為客人準備左眼鏡!!!! 


顧問0係開始脫毛之前, 同我講解左0的細則
話到時可能會有0的痛, 尤其我皮膚係偏乾....
我初初都有0的0的擔心.....
不過..... 事後就覺得.....一0的感覺唔到痛.....

佢解釋話, 原來而家 A-PLUS 用呢個24mm 頭
0係脫毛0既時候, 會快0的, 同埋冇咁痛架!


真係好好好神奇
成個過程都係10-15分鐘
做完出黎對腳真係冇晒毛毛哦.....
真係估唔到, 僅僅10-15分鐘, 就可以同跟左我30幾年0既毛毛劃清界線


初初做完, 對腳有小小紅色點點
不過又唔痛, 冇乜特別
佢地都有俾消炎藥我
不過, 最後都冇用過!!!!
一切比我想像中0既好.... 成個過程唔駛用好多時間, 又唔痛, 又冇發炎, GOOD!!!




整個脫毛療程一共有四次
而家做左一次, 已經冇左好多好多毛毛啦....
我諗, 真係冇左9成0既毛毛...
對腳白滑左, 以後著短褲短裙都冇有怕
堅開心哦....
而家仲心郁郁諗梗....要唔要脫埋 underarm 添.....



讀者優惠 - 如果你係第一次到A-PLUS,
只要講出我個AP no. 8529 脫毛會享有6折優惠同埋facial會有8折優惠!
(以上優惠只限A-PLUS新客人)


再俾番0的資料大家先!!!!

公司名稱︰A-PLUS Beauty Medical Center
醫學美容:2723 0616 脫毛中心: 27231200
脫毛中心地址:九龍尖沙咀金馬倫道18號萬勤大廈16A





   HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

至於想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!

沒有留言:

發佈留言