2015年9月4日星期五

最愛SKECHERS親子裝


YEAH, 恨左好耐架啦....
一直以黎都好想有一套屬於我地一家四小口0既親子裝
不過, 一路都只係得過諗字.....
諗左好耐好耐, 都仲係未買到.....
 講真呀....市面上靚0既親子裝真係唔多......
有時, 唔係你想買, 就能夠睇得啱....

今次推介 SKECHERS 俾大家
個款我覺得幾得意! 
爸爸, 媽媽同小朋友個 print 都略帶不同
最重點係, 爸爸0個款, 袖係做黑色架
唔駛一家四口襯得太絕咁出街嘛
heheee..... 啱晒鴻仔呢0的麻煩友....

實不相瞞啦, 其實鴻仔一直都好怕同我地親子裝架....
佢成日話: 個樣已經同朗朗似到十足架啦, 仲要著到一樣樣咁出街, 想點0者......
今次條友仔真係冇借口, 唔同我地親子裝啦, 哈哈......

去相

我自己黎講, 就好鐘意買同款0既衫俾兩兄弟
總覺得兩兄裝, 好可愛哦.....



兩個好似樣的人......
好襯哦佢地....good.....



除左親子裝之外
SKECHERS 仲安排左鞋仔俾我地
SKECHERS 係全美國最喜愛零售品牌中票選為第二名
0的鞋0既質數真係有番咁上下
著上腳好舒服



細佬0個對最正.....行路時會有閃燈架....
仲要型到一邊閃紅色, 另一隻腳閃藍燈
細佬一路行, 一路自己0係樹歡呼
我諗.....佢大概真係覺得自己好型仔, 好英俊....哈哈....


爸爸仲係第一次咁順灘, 肯同我地著親子tee 咋....
咁我覺得, 講真, 件tee都幾靚0既!


0係呢度呼籲一下先
我最鐘意就係做善事架啦.....
而家但凡0係SKECHERS購買一對BOBS鞋,SKECHERS就捐一雙新鞋給第三世界國家貧困的兒童
讓消費者一同響應慈善捐贈活動




哈,我啱啱至知
原來 SKECHERS 6月時0係中環開左間旗艦店呀
我地而家住得咁近,又有新蒲點啦!

SKECHERS旗艦店地址:中環德輔道中20號德成大廈4B號舖


近年韓國0個邊其實好興著SKECHERS
我都有考慮過買番對SKECHERS波鞋仔俾朗朗同魚仔哦。。。。


至於我自己呢。。。其實對呢款有點兒心動架。。。。
最後。。。究竟我會唔會忍唔住買左呢。。。。


另外,都仲有好多款唔同0既親子裝架
大家得閒可以過去打番個轉!!!


大人

小朋友



大人


小朋友













   HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 






沒有留言:

發佈留言