2015年8月30日星期日

大阪。京都。名古屋之旅2015 - DAY 5

呢個日本旅遊BLOG, 攪左好耐都仲未寫完....
哈....真係唔多唔少.....都有點慚愧呢....
無辦法啦....生活實在太忙啦....
而家0既我, 再唔係以前0個個........
悠手好閒, 無所事事0既全職湊仔婆啦...
要兼顧三隻仔, 又要做家務, 仲要忙工作....
點能夠好似以前咁, 日日有BLOG出呢....

實呈, 個人黎講
都幾鐘意, 幾享受寫BLOG
可以抒發下自己, 又可以記錄下生活事
不過, 寫BLOG同工作之間嘛....
我當然鐘意工作多小小啦...
成日都覺得, 女人應該要有自己0既事業
亦都要有個人0既空間....
咁樣0既女人, 唔係更加吸引嗎????
我先至唔想做黃面婆哦....

好, 寫番大阪遊先....

去相


第五日0既行程好簡單
淺遊大阪城


0個日....真係好曬, 好熱......


行左幾步, 已經頂唔順
要擔遮添啦....


行左好一段路, 終於, 終於見到佢啦! Yeah......



每一次去日本0的名城, 總會讓我想起甜甜小公主.....
我細個好迷呢套卡通架....
成日幻想自己係公主....哈哈.....

呢個城......真係似足甜甜小公主0個個哦.......
遠望已經好想飛撲上去參觀啦.....



這麼近, 那麼遠.....
天氣熱, 行幾步路都會嫌遠


有樹蔭,小休小休





到啦, 到啦.....
心情好興奮哦.....


連門票都特式過人.....超 like 哦......


城裡面有支古老大炮


一口氣衝上城堡最高0個層
彷彿整個大阪就在腳下


其實裡面冇乜特別野睇
大概都係歷史野....
小遊左一陣, 就做快閃黨


0係附近有個cute版將軍影相位


仲有小食車




佢地兩個真係好襯,擔遮擔得好嬌俏囉。。。


偉大0既鴻仔爸爸
為左唔想俾細佬拖慢大家0既進度
抱起細佬豬走過大大段路


嘩,真係陰公豬
原來大阪城同 JR 站係巧遠架。。。
下次炎夏真係唔好去呢個景點。。。。幾乎要中暑哦。。。。


一路行,一路吹吹水
尋找一家人的樂趣


大阪城0既下一站
SHOPPING




   HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

至於想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!



1 則留言: