2015年8月19日星期三

大阪。京都。名古屋之旅2015 - DAY 3

hi, 我係鴻仔!!!

一朝早就出發去京都啦
原來搭jr特急 由大阪去京都只係35分鐘左右

到逹京都....當然要食京都名物.......抺茶........

沿路上清水寺都會有好多小商店食嘢買手信咁樣, 超正!!!

唻到清水寺, 我相信亂咁影都得, 因為每一處都古色古香, 
每一度都係影相位!!!







咁我行行下, 突然見到幾個架仔圍住個爐, 其中一個年紀比較大嗰個哥哥仔, 
就帶頭講左一大堆日文, 跟住成班架仔就圍住個爐不停聞香, 
喺個一刻, 我已經知道要點做啦.............
依我分析, 
喺個爐側邊寫住個財字, 
而嗰個年紀比較大嗰個哥哥仔, 
我一睇就知佢拜神經驗深厚, 
依單嘢..........佢地仲唔係求財, 
一於有樣學樣, 
首先誠心拜一拜先, 



一個人求財可以去到幾盡😅😅😅有人選擇去觀音借庫😉有人實實際際去揾安信借富😅😅但我有另類選擇😅😅唻緊會去 #京都 #清水寺 的朋友可以不坊一試😏見到d架仔架佬係咁做😅😅結果我足足聞左一分鐘香仲要大大力係咁潑落自己塊面😅😅本來以為只係得鬼先鐘意食香😂😂最後為左加強求財效果😅😅gill仔強烈建議我成支香食😂😂一定會發過豬頭😂😂😂
 我吸左咁多香0...........希望有成果............一年後再報告比大家知靈唔靈.....

一場唻到清水寺, 又點能夠唔求返支簽,
其實, 我喺香港就唔會求簽, 
同埋呢..........我自己就真係好驚求到支下簽下下簽嗰D.....
雖然, 佢地有一個架專係收留番晒依D下簽下下簽, 可以化解, 
不過下下簽個心係點會好過........
但係我仲記得想當年喺雷門求左支上簽, 跟住就識左gill仔, 跟住就一路行好運!!!
今次點都要喺清水寺求簽,
yeah,...........結果我求左支上簽 (不過有時做人最緊要信, 只要信好事來, 自然就好事來, 大家都要樂觀啊)



日本咁多寺廟, 始終都係最鐘意清水寺, 
又大又靚, 
至於依度係求愛情, 
但周圍都係影相位, 
\


雖然朗朗而家咁細個, 其實我成日都好期待朗拍拖架.....哈哈........









我見明信片都係咁影架.............




唻到京都又點能錯過抺茶



朗朗就喺京都買左忍者劍, 你睇下佢表情就明佢有幾想做忍者.......








依條日本蟹棒真係要比100分



和服魚(查實我就話佢依個造型十足十變態佬......請佢唔好迫我睇佢祼體........哈哈)

反而和服朗就cute好多

仲要扮女孩仔驀然回首.......我受夠了.........滴汗中..........

跟住就係拍拖時間啦............

   HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

至於想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!


依期gill仔online shop仲有埋美國代購
學媽x美國🇺🇸🇺🇸🇺🇸熟我地fans page的sis都知我地專賣日韓嘢😁一路以唻都好想代購埋美國嘢😋因為唔同國家不同民族總會有佢地獨家嘢🇺🇸🇺🇸🇺🇸美國貨第一擊帶來小朋友睡衣👭👬我諗個個小朋友都會想擁有自己的睡衣🇺🇸100%美國貨🇺🇸美國貨的高質😎你試過一定知😊 sis注意🚨學媽每次只會逗留美國某個地方幾日幫手代購👭每一次都會有限時代購🇺🇸🇺🇸🇺🇸有興趣嘅朋友必須要喺17/8-21/8落單!what's app 查詢61303092








沒有留言:

發佈留言