2015年9月7日星期一

OH我的靈異屋企

hi 我係鴻仔!!!

其實我每次唔開心嗰陣時都想寫下blog, 
鐘意HEA住寫隨心寫甚至亂咁寫的隨意感覺..........

講番正題
其實呢........我想寫依個TOPIC好耐架啦!!!
"我的靈異屋企"

以前住緊舊屋21E, 我又邊敢寫, 
我驚一路寫, 隻嘢一路喺我隔離陪住我寫, OH NO!!!
諗起都起雞皮

而家都搬走左啦,咁就要寫下!!!

靈異事件之搭lift記

有一次,大約係凌晨十二點幾,喺LOBBY準備禁LIFT上樓, 當時行到lift口,
我都未禁制, lift門就自己開左, 咁我都不意為以, 咁咪照行入去, 
隨後仲有個女人跟隨其後, 
入到LIFT, 我地三唔識七, 當然唔會講嘢啦, 
當時我就禁左21樓, 而個女人就禁左18樓, 
咁部lift一路上去啦, 
一路都無異像, 
突然, 14樓停低左, 我都望一望隔離個女人, 
心諗無人禁14樓, 
有人要出lift咩??????
仲要開埋門tim, 
正常情況下, 如果14樓嗰層有人禁lift的話, 係唔會禁停到我地部lift, 因為只有可以禁落, 無得咁上!!!
最奇怪就係我地當時lift內的顯示係16樓, 並不是14樓, 但係我地兩個睇出lift外, 係無眼花, 一定係14樓, 
我地當場驚到立即關門, 個女人就問我:唔係咁邪啊!!!好驚woo!!!
我: 我都好驚啊.............(其實我心諗唔通佢就係嗰隻嘢................)
佢: 你有無試過咁樣
我: 當然未遇過啦
但係。。。lift顯示我地無喺18樓停低。。。當時顯示係喺19
但開左lift門,其實係喺18樓, 
究竟玩緊乜呢????? 
想點啊!!!!!
個女人走左, 得番我一個, 
我真係堅驚攞!!!

今篇blog係短左D, 但由於而家已經夜深, 太眼瞓啦, 其他靈異事揾日再寫過啊, 哈哈!!!

後記:gill仔成日都唔明點解我總係遇到咁多騎呢野

   HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

至於想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!

2 則留言: