2015年4月9日星期四

復活egg hunting

唔經唔覺, 0係DB住左踏入第五個年頭喇....
一直以黎, 我同兩隻仔都享受住0係呢一區
總覺得呢樹生活簡單, 鄰舍間關係超好
係一個好可愛, 好可愛0既地方

一直都好想0係呢度落地生根
然而, 世事難料
黎梗呢一年, 哥哥將會升小學
我同鴻仔, 始終仲係鍾情市區學校多0的
最近大家亦開始相討梗, 要唔要搬屋抽小學啦
一諗到呢度, 說實的, 真的十萬個不捨得呢.......

我地呢個小小0既社區
最動人0既地方
就係你全完感覺得每個街坊, 佢地愛呢個社區0既心
佢地間中會自發一齊去清潔沙灘
間中亦會組織一0的節日活動
今年復活節
0係正我地屋企樓下就搞左個 egg hunting
讓小朋友玩個痛快
教我如何不愛這個地方呢......



好, 去相

哈, 有得玩, 大家都超級開心
(哥哥對腳真係超幼.....肥0的得唔得架.....)


大會真係好有心
一早就將整個公園怖置得好繽紛啦


周圍都放滿左大大小小, 唔同0既復活蛋


其實沙灘0個邊, 年年都會攪一個好大型0既egg hunting 活動
不過, 一般都好難抽得中
而且, 都幾貴下架....
今年可以0係樓下公園玩, 真係巧開心哦....


開始啦, 開始啦.....
主持人帶領小朋友唱唱歌, warm up 下


一路唱, 一路跳
小朋友們都好投入呢....


為左享應復活節活動, 呢幾位小可愛將自己化身成為小小復活兔
個髮型真係超得, 超得!!!!!!


以立都好搞笑呀!!! 哈哈!!!


哈, 復活兔以立實在太可愛啦, 哥哥立即話要同佢影影相.....


唱完歌, 主持仲講復活節故事俾小朋友聽添


不過呢班小朋友, 個心都去左egg hunting 啦
仲邊有心0係樹聽呢.....


終於, 各就各位, 齊齊掘蛋.....


嘩, 哥哥執左勁勁勁多蛋囉.....


細佬呢, 就執輸啦....
手腳又慢, 搵又搵唔到.....
幸好, 佢仍然自得其樂


哥哥.....成個袋full晒囉......
裡面0的糖, 真係夠食一個月啦....


玩完之後
大會仲整左0的食物俾大家一齊分享


呢0的全部都係居民自發性為小朋友做的
真心覺得, 佢地真係超好哦.....


又食又玩又拎
今年egg hunting 真係超好玩.....



唉....真係好唔捨得呢度呀.....
希望到時候哥哥能夠幸運的, 第一輪抽中好小學, 唔駛搬就好啦.....


 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!! 

3 則留言:

  1. 真係好好,其實我好想搬入去,我講真架,我返工會好近,但我老公就超遠,不過我真係好鐘意果度既環境,好舒服, 同埋地方好乾淨,睇得出住既人好愛呢個地方。

    回覆刪除
  2. 但第一輪入左, 長遠來講, 你地都要搬返出來啦
    日日咁出市區返學, 對小朋友來講, 有點辛苦
    不過, 你個地環境真係好好
    我都想我小朋友係咁既環境下長大

    回覆刪除
  3. 我都好鍾意呢度,最重要係啲人好nice!但對我真係太遠

    回覆刪除