2015年4月4日星期六

二人世界遊首爾

話說
0係復活節假期前夕
突然鴻仔心血來潮, 話要同我拍拖仔遊韓國
好耐沒有二人世界啦
雖然, 係有小小放心唔落對仔
但, 我間中, 我仲係想抖抖氣
想遠離佢地兩隻野一陣子
見咁啱, 夾到阿仔放假, 於是想飛便飛, 好不羈

雖然上次先剛剛去完韓國冇耐
但係, 其實仲有好多景點都仲未去過
而且嘛, 首爾真係一個shopping好地方
鴻仔呢0的購物狂..... 最愛不過.....

由於不斷的不斷的shopping
實在沒有影太多相
只係淺遊首爾而已
好, 去相


話說, 真係冇乜去過邊
除左shopping, 就只有去過景福宮啦, 哈


本來係打算去南怡島睇櫻花的....
可惜, 日日都起唔到身.....
幸好..... 0係韓國, 櫻花樹就好似7-11一樣
總有一兩棵0係隔離.....
真係超超超靚哦.... 



哈, 初時以為韓國會好冷啦....
望天氣報告, 日日都係4-12度
點知去到, 又ok喎, 著薄褸都頂得住


查實景福宮都ok多野睇
好多韓國舊物哦! 


今次冇左兩隻仔黎, 講真, 真係唔同晒囉.....
輕鬆好多, 好多....
食乜, 去邊, 自顧自就可以喇...
同兩隻野一齊, 食餐飯都好似練梗武咁....真係辛勞好多.....


呢個沒有囝囝0既旅程.....
哈, 兩小口又突然和諧左好多
有時, 間中, 兩公婆一齊去下旅行
感情點都會增進番0的....
希望有機會, 再可以同老公兩個人去玩, 去輕鬆啦.....



 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....
同我地做個朋友仔啦!!!! 

沒有留言:

發佈留言