2016年4月1日星期五

朗朗學數學-FS Education 富成教育

一直都好擔心
唔知朗朗派位會派成點.....
對面大抽奬, 我地無野可以做到.....
唯一可以做的, 就係同朗朗積極備戰
多0的操下卷, 做下練習, 
希望萬一真係要叩門, 朗朗都能夠應付得到嘛!!!

其實我地對叩門都係一知半解架咋....
只係知道近年叩門, 並非易事
聞說有0的學校考講故事, 又聞說有0的學校考做卷
之前都同鴻爸爸講好左架喇
我就負責教朗朗中文, 佢就教朗朗數學.....
都想0係樹讚下爸爸, 佢果然講得出, 亦做得到
真的很認真地替朗朗惡補數學....
然而, 一來朗朗資質麻麻, 二來爸爸耐性亦好有個限度
教過朗朗好幾次之後, 爸爸已經不斷投訴....
有睇我地FB 的, 應該都略知一二吧.....




往事一則


鴻仔:35+27寫條橫式出唻
朗寫為 「3+5+27=」
鴻仔:35+27啊😑唔係咁啊

朗:你話 三十五 加 廿七嗎?

鴻仔:(成個人著左火)🔥
🔥🔥
其實你想點呢😑3同5係阿拉伯數字😑十係中文字😑你明知唔啱都係要咁寫😑再寫過
😡





於是朗寫為 「3105+27=」
今次仲扯火
🔥🔥🔥

鴻仔:其實你係乜嘢心態呢😑😑😑點解要咁做呢😑😑😑
朗朗:3 10 5 +27
😊

鴻仔:好😑明白😑你自己入房想清楚再出唻
👋
🏻諗到點寫話我知😑

最扯火係面對這種專登玩嘢之人
🔥



咁0既情況.....
我怕鴻仔繼續教落去
我地屋企.....總有一日發生血案....
最後, 為免傷父子之間和氣
仲係決定.... 出去俾人教算啦.....

上網睇過下0的資料
最後選定左富成教育

富成0既地點都好方便
灣仔同旺角都有Centre

我好詳細咁睇下0的資料
佢地0既Magic 13數學速算法真的好吸引
通過佢地教授0既技巧,學生可以於13秒內完成每條數學題目
即係0係閱讀題目後的10秒內解題,找出應使用的公式,並於3秒內找出答案
而家朗朗只係上左幾堂, 梗係冇咁勁啦....
不過, 希望不久0既將來, 佢能夠學成歸來啦....哈哈

去一去相先


哈, 朗朗雖則冇乜資質
但佢私下同我講, 其實佢係好鐘意計數架
所以, 都非常咁願意去學數學


第一堂去到
教數學0既, 原來係位阿SIR
見佢都幾識氹細路仔, 而且, 偷聽左一陣
覺得佢都幾有耐性.... (同爸爸真係天壤之別.....)
雖然數學比較抽象, 對小朋友黎講, 會比較難掌握
但佢巧 funny, 用好有趣0既方法, 深入淺出咁教小朋友
朗朗超鐘意阿Sir哦!



呢堂教長方體
用左一0的磁石珠珠砌呀砌, 砌呀砌
好快, 朗朗就明乜野為之正方體, 長方體等等等等
活動教學, 呢個超讚哦!!!!



然後, 又考下朗朗0既數感
俾0的咭咭佢訓練佢加減數
好采, 爸爸之前有跟開佢, 阿sir話佢都ok掌握到晒!



真的唔明點解, 一樣教數0者
點解爸爸教到勞勞嘈嘈, 嘔晒血咁
阿sir三兩下功夫, 俾幾張咭佢, 佢會好似玩得好開心咁....
真心覺得, 人地教同自己教真的差好遠好遠架.....



而家暫時上左幾堂
阿 Sir 都跟得好好
見佢教梗文字題啦..... 阿Sir仲超好, 逐個字逐個字教佢睇題
連中文認字都替我教埋.....超好哦....
然後堂堂番去都有小小功課
我見朗朗都有0的進步
希望, 佢愈學愈起勁啦! 
加油哦, 朗朗!!!!!








沒有留言:

發佈留言