2016年4月17日星期日

謝安琪

0係啱啱0既星期五
同鴻仔兩個二人世界, 去左睇謝安琪演唱會.....
其實, 原先都冇諗過要去睇的
我....就係一個咁悶, 咁冇情趣0既人黎架喇....
比起拍拖, 其實我會鐘意家庭生活, 鐘意做野多的囉....哈哈....
不過又咁講
我唔需要拍拖0者, 都要俾番小小家庭溫暖鴻仔0既....
有時, 男人都鐘意人陪, 鐘意人氹0架嘛
見鴻仔咁想睇, 所以, 我就一口答應, 話陪佢去睇啦....





一直以來, 其實都冇特別留意過謝安琪
印象中佢係高登女神, 宅男偶像
對於佢, 我冇特別0既欣賞
(可能, 我真係冇乜留意樂壇啦, 
哎, 幾十歲人, 唔會好似以前0靚妹年代咁走去聽歌睇明星啦!)
不過, 今次呢個演唱會後
說實的, 我打從心底的.....有小小鐘意左佢.....



好記得演唱會一開始時
佢就同大家講, 今年係佢0係樂壇第十個年頭
演唱會後, 佢會放一個可能好長0既假期....
0係今個演唱會, 會唱一些自己覺得最驕傲, 最表逹到自己0既音樂出來
結果, 整個演唱會唱出黎0既唱, 都叫非主流
不過, 卻讓人睇到一個好真實的她
好欣賞佢, 不賣弄K歌
好有心唱好歌的一位歌手
每一首歌, 都有佢0既中心思想
獨家村, 山林道
好多都是發人心醒0既歌, 全部我都好鐘意哦!



唱到中段, 佢唱了甄妮姐姐0既奮鬥黎鼓勵自己
講真..... 我都好被感動哦.....
一個咁有成就0既謝安琪, 仲係有一顆咁有奮鬥0既心
其實, 0係工作上, 我間中會感到好沮喪, 好疲累
成日都覺得做到好攰, 有時又難免會有點灰心
我其實真係一個好易放棄0既人黎架.....
我好多時, 總會半途而廢的....
明明有一個大方向, 好想走過去
結果, 又永遠都好以小朋友玩泥沙一樣
做做下, 覺得難, 又想懶, 跟住就唔做....
睇到一個咁0既謝安琪
我由衷的好想加把勁
好想好想自己能夠有小小作為
又好想好想自己唔好再好似以前咁, 咁唔成熟
話放棄就放棄

我希望, 有一日
我會成為一個有用0既人, 有用0既大媽
大家都要為我打打氣哦!




琴日睇報導
有記者問阿Kay: 現在佢放長假, 老公擔起頭家, 會唔會有壓力?
佢卻答: 生活好豐儉由人

我相信, 佢真係唔是吹水
佢地一家, 都好平民, 同普通人一樣
會0係大埔超級城出入
完全冇架子, 真心覺得佢唔係0個種好重視物質生活0既人

仲記得, 好多年前
0個時我都仲未生朗朗, 鴻仔有間鋪0係大埔的
當年, 安琪BB 啱啱開始走紅
有一日, 佢居然撞入鴻仔0既鋪頭買衫
我地真係有點難以置信
你知啦, 明星喎.... 
你點會諗到佢會幫襯我地呢0的小店呢....
而且大埔廣場....呢0的咁up得0既小商場
你點諗到佢會0係度行街喎.....
可惜啦, 看鋪0既唔係鴻仔亦唔係我
唔能夠同佢近距離接觸, 真係超可惜哦.....
佢....就係咁普通的一個人....
好欣賞, 好欣賞佢
願佢, 將來0既日子, 會為我地帶來更好0既音樂





  HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 


至於想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!
好多正嘢買!!!!

IG: STUDIO.COM.KR


























沒有留言:

發佈留言