2016年4月7日星期四

細佬豬四歲了

時間過得真係好快
我地個細佬豬, 轉眼間, 4碎了.....
佢出世咁耐, 說實的, 都沒有好好花時間0係佢身上
真係覺得, 有點愧對細佬豬哦.....


其實唔是唔錫細佬呀
沒有花時間0係佢身上, 一來, 哥哥大啦, 學校做功課佢又往往做好耐
K2時, 又成日做到喊....
然後, K3今年, 學校開始默書, 又要忙溫習
有時, 真係覺得好分身不下....
二來, 其實性格上, 細佬一直都是個唔麻煩的人
好似坐巴士咁, 佢一般都會自己安靜的睇風景
唔會問東問西, 唔會纏繞住人的....
基本上, 佢唔會好似哥哥咁, 要你陪佢玩, 陪佢傾計.....
或者是因為咁啦, 一直唔多唔少, 都忽略左細佬豬....


舊年, 同朋友傾開
開始發覺細佬有0的唔妥
語言能力好差, 三歲半0既佢, 如果口渴, 只會講單字"水", 唔會講"我想飲水" 
更加唔駛指望佢會識講, "我好口渴呀, 可唔可以俾0的水我飲?"
然後小手肌差, 行路又唔知點解總係好易碌低
同人講野, 眼睛總係唔望人, 脾氣亦都好大
如果一大班小朋友 playdate 為例, 
佢一般只會行行企企, 唔會埋堆, 自顧自的玩車
老師仲話, K1開學0既頭一個月, 佢0係學校直情冇講過一句說話
然後, 我開始覺得, 真係唔可以俾佢咁落去
0係湊佢番學0既巴士上, 我嘗試同佢傾下計, 了解下佢....
然後發覺, 佢真係好奇怪
好似咁呀, 我問佢: 今日番學點呀, 開心嘛?
魚仔: 媽咪, 0個架車去邊架?
我: 唔知架車去邊呀! 點0者, 你番學好唔好玩0者
跟住, 魚仔就自顧自的繼續看風景, 完全唔應人
真心覺得好難攪....覺得完全入唔到佢個世界
你同佢講野, 佢就好似活在自己個世界裡面
你問佢東, 佢就答你西
好似完全唔理外界0既事, 只係關心自己關心0既野一樣.....
只係關心佢自己最鐘意0既巴士


其實老師都好好, 佢上堂一直都是滋事份子
佢好似完全聽唔明老師指令咁
成日0係課室走來走去....唔會理人感受....
其實, 而家上左大半年學, 佢仍然有出位遊街0既問題
但老師都好包容, 沒有放棄佢

從佢0係屋企, 學校0既行為
我然後, 終於覺得, 佢應讓係有問題的....
雖然, 現在仍然未證實
但我自己覺得, 佢應該係有自閉傾向的


於是, 從舊年十月開始
我便每天努力的同佢講野
嘗試同佢溝通
初時, 講十句, 佢都唔會答我一句
我直情覺得, 我好似個儍婆一樣
乜都自己講一餐, 自己同自己講野一樣
有幾下, 我真係有點想放鬆.....真係覺得自己進入唔到佢個世界哦.....
之但係, 漸漸, 我發覺佢好似打開左小小心扉
問佢七句, 佢開始會答我一兩句
然後又由兩三個字0既對答, 進步到講到四五個字的句子



去到四歲0既今日
雖然, 或者佢仲未係一個好正常0既小朋友
但係, 我真心覺得佢進步左好多啦
早兩日, 我同佢去圖書館.....
仲記得, 三四個月前, 要佢坐定定陪我睇一本書, 佢根本唔會做得到
但係, 現在0既佢, 真係定左好多啦, 
可以坐定定同我睇半個鐘頭書都面不改容
然後, 呢兩三個月, 佢亦都再冇0係街頭訓地
眼神交流亦有所進步....
真的好感恩哦.....


多左接觸細佬, 先發覺
其實, 佢係一個好可愛0既小朋友黎架
雖然, 偶爾佢係好反斗, 你叫佢唔好做0既事, 佢就偏偏要做
然後又好鐘意做一0的, 明知你唔想佢做0既事
但其實佢, 佢只係好想被愛, 好想被疼錫而已
或者, 佢只係唔知點樣先可以讓人注意到佢吧.....
而且佢有時, 都好嗲嗲豬, 又好攪笑的, 
面上總帶點奸奸地0既笑容, 
我地取笑佢時, 佢又會陰陰咀笑
細佬佢, 真係好得意架....




細佬細佬, 你四歲啦, 真係長大啦
媽媽以往沒有好好的照顧, 對唔住哦
媽媽, 真係唔係唔愛你架
我.....雖然有兩個仔, 但係, 兩個我都一樣咁愛
希望, 媽媽能夠憑住我對你0既愛, 讓你慢慢走出來
希望你, 往後0既日子, 能夠更懂得去表逹自己, 更懂得與人相處
亦願你永遠面帶笑容! 永遠都咁可愛! 愛你哦......




  HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 


至於想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!
好多正嘢買!!!!

IG: STUDIO.COM.KR






5 則留言: