2016年4月10日星期日

生仔6年有感

唔經唔覺, 大仔六歲, 細仔都不知不覺間四歲啦
呢六年黎, 過得一點都不簡單
吵吵鬧鬧, 又喊又笑
間中我會好似瘋婦潑婦一樣的鬧仔
又間中, 我會同佢地玩作一團, 笑到停唔到口
六年黎, 既充實, 又激心, 既艱辛, 又開心
真係差0的湊仔湊到人格分裂啦!哈....

睇開我個blog 0既朋友大概都知道的
朗朗, 其實並唔係預計之中咁生育的
我地結婚冇耐, 去完個蜜月旅行, 就話唔小心有左啦....
當年, 我仲係好唔成熟, 完全冇諗過有左之後要點
湊小朋友, 照顧一個家又會係點
只係覺得, 有左咪有左囉, 多個玩具玩之嘛
都唔明點解鴻仔會覺得咁抑鬱

生完出黎, 就知味道啦....
晚晚餵夜奶, 個衰仔又鐘意喊....
真心覺得好煩....好煩....好煩....
朗朗出世0既頭三個月, 說實的, 我對佢都冇半點感覺
總之, 就唔會特別鐘意佢啦....
都唔明佢契姐點解成日同我講佢好得意....
不過, 女人唔多唔少, 天生都會擁有著母性的吧....
我諗朗朗未到半歲, 我就已經俾佢溶化啦....
成日都覺得佢好搞笑, 又好得意....
雖然份人有點煩, 但有時嗲嗲豬, 又好得人鐘意0既....

前一篇blog講細佬難湊
其實, 哥哥都唔好得去邊
哥哥係一個好扭得計0既小朋友來的
佢痴身, 個性亦有點頑固
仲記得, 佢細個時, 真的好變態
推bb車, 一定要指定我推, 如果爸爸推, 佢就會喊得好犀利好犀利


然後, 其實兩兄弟語言能力都一樣0既差, 朗朗仲要咬字好唔正
想當年, 佢表逹唔到, 講極都講唔明, 就會變得好忟憎,
繼而, 就會嚎哭起黎
其實, 兩兄弟表逹唔到, 真的讓大家都好難受
好似細佬而家都係, 佢一遇到件事
可能係俾哥哥撞一下, 佢就諗都唔諗, 會用喊黎表遠自己
我諗, 如果講野叻0既小朋友
俾人撞一下, 就會走去同媽媽講, 哥哥撞到我...借機投訴下, 之餘此類
但佢地兩兄弟都唔會, 佢地遇到任何事, 就立即用喊黎表達
佢地喊, 我又唔知佢想點, 又唔知佢發生乜野事
我唔知, 安慰唔到佢
佢又會停唔到咁繼續喊
總之, 就係佢一直咁喊, 又講唔到發生乜野事, 又收唔到聲
我0既耐性, 真的有個限度囉....
我都會好忟.....


老公成日同我講
都唔知點解要生佢地
又煩, 又成日喊
覺得, 有左佢地, 生活仲冇以前咁開心添.....
其實, 我都覺得未有小朋友之前
兩小口係活得幾開心架
可以放工一齊睇電影, 去下街, 食下飯, 拍下拖
兩個人, 想去邊就去邊, 想做乜就做乜
生活開支又冇咁大
而且, 未生前, 其實我地好小會嘈交架
而家, 卻成日為小朋友嘮嘮嘈嘈


仲記得, 曾經我睇過另一位媽媽0既文章
我記得佢初初都唔想生架
不過, 有blog友就同佢講
人生, 唔同階段就要經歷唔同0既事
人總唔能永遠停留0係20幾歲度
總唔能夠永遠過住20幾歲無拘無束0既生活
生活是要經歷過, 你才會懂


其實, 我都好認同
兩個人一齊, 的確有兩個人一齊的快樂
但現在四個人一齊, 0個種快樂, 又係另一回事了
現在生活, 雖然少了兩口子的甜蜜, 卻多了四小口的溫馨
都係0個句, 有0的事情, 如果冇生小朋友, 
我諗我係永遠唔會再做的
好似上次去張保仔洞.....
如果, 冇朗朗同魚仔, 我諗我未必會再踏足此地
但係因為阿仔佢地, 我卻會做野0的咁唔尋常0既事
連我自己, 都好佩服自己哦.....



真的覺得.....生小朋友雖然好勞氣......第時又或者會係冇任何回報.....
但係, 真的覺得
有左佢地, 我好充實, 好幸福, 亦都好快樂哦....
如果再來一次, 我都一樣, 會生小朋友.....一定一定的.....






  HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 


至於想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!
好多正嘢買!!!!

IG: STUDIO.COM.KR



1 則留言:

  1. 贊同呀! 有左小朋友真係好似再活一次童年, 而且生活重心已經完全唔同...返唔到轉頭...哈哈~ 不過有時都幾享受O既!

    回覆刪除