2016年5月8日星期日

灣仔情意結。我的徐太宇

最近, 哥哥一星期裡頭, 總有兩日要到灣仔上數學班
在他上堂的一個小時
沒事好做的我, 唯有四處遊蕩, 周圍走走....
上個星期, 走過昔日經常流連的自修室
不禁讓我想起昔日種種

希望, 唔好介意我0係樹懷自己的舊啦, 哈.....

仲記得讀書年代的我
總係好鐘意跟同學三五成群的去自修室溫習
0個時真係好鐘意去自修室架....成班同學柴娃娃, 吹吹水
日日冷係溫小小書, 就可以唔番屋企住, 然後hea下hea下
hea到七八點, 先番屋企交人
當年生活真係好自在, 好無憂無慮架
日日都係咁.... 開開心心, 笑足全日....

自修室年代.....
我曾經遇到過, 一個好唔錯0既男仔
佢份人, 好好笑, 好幽默, 好純良, 高頭大馬的
仲要係, 好懂得照顧人, 好體貼, 又好浪漫添架
0係呢個世界上, 佢係唯一一個, 會為我捱通宵, 整小禮物俾我的男仔
佢, 讓我覺得, 自己好被愛....
亦讓我覺得, 原來呢個世界上, 係咁童話架......

曾經, 我跟佢每日都0係灣仔漫遊
說實的, 一整個灣仔, 都幾乎有著我們的回憶呢....
合和中心的大家樂, 百佳
港灣道0既 mc 記, 修頓球場
駱克道自修室, 聖雅各, 我地0既教會
每次經過灣仔至金鐘0既路, 我都會好記得
佢總會送我回婆婆家, 由灣仔散步到西環

我地, 總有著說不完的話題
雖然, 偶爾會吵架, 但佢最後, 總會忍耐著我的壞脾氣....
我的徐太宇, 你真係一個超好超好0既人
時至今日, 我仲係會0係度諗, 點解當初....我會錯過左你....
讓你永遠藏在我的回憶裡.....

好多年啦, 唔知現在的你, 一切安好嗎?
希望你, 永遠都會, 好像以前一樣
有著那樣的自信, 有著那顆上進的心
好像少女時代那套電影一樣
好想跟你講聲, 謝謝你, 出現在我的青春裡.....
我會永遠永遠, 都會將你記住!!!


好, 去相

唔經唔覺, 哥哥0係富成教育中心已經上左一個月堂啦!
呢個月真的切切實實的進步了!
之後會再發文, 同大家講下佢0既進度
www.fseducation.com.hk




0係朗朗上堂期間
我同細佬一般會周圍逛逛


今次去左呢度.....
我同我0既徐太宇.....就係0係呢個自修室認識架喇.....
好值得讓人懷念的地方哦.....
咁多年冇黎過, 真係乜都變晒啦.....


其實灣仔呢十年八年間真的變左好多哦!
灣仔街市先變得誇張
以前, 我讀書0個陣, 呢度只不過係個污煙瘴氣0既街市黎架咋
而家, 豪宅林立.....貴氣到呢.........


 已經唔記得乜野原因讓我地離開左聖雅各呢個自修室啦!
只係記得, 後黎, 我地搬左私竇
去左灣仔堂自修室
0係呢度, 識左好多好多朋友
我亦開始番教會....




因為灣仔堂就0係合和隔離, 0個時, 我地成日都0係呢度出出入入架
有時, 讀讀下書, 悶呀, 肚餓呀, 想偷偷懶呀
就會落樓下間百佳逛逛玩玩
真係....咁就十幾年啦.....


唯一冇變0既, 大概就只有春園街
仲係永遠都咁人山人海0既.....



我成日0係度諗
其實, 讀書0個時, 好似距離而家, 並唔係好耐之前0既事之嘛
點解, 原來, 咁就過左十幾年啦.....
點解, 原來, 我個仔都不知不覺間六碎.....
真係歲月不饒人哦....


望番轉頭
真的, 好掛住那些年無拘無束0既中學時代
又好掛住十幾年前, 相識0既朋友, 每日一起溫書0既戰友
雖然, 現在生活各有各的忙, 我們亦再冇聯絡
見番都或者會變得好生疏
但你地永遠都會在我心中, 我永遠都會記得你地, 記得昔日種種
願你們一切安好
尤其, 我的徐太宇, 謝謝你, 出現在我的青春裡!
永遠都不會忘記, 一個會為我摺通宵星星的你!





  HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 

同我地做個朋友仔啦!!!! 


至於想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!
好多正嘢買!!!!

IG: STUDIO.COM.KR











沒有留言:

發佈留言