2016年5月10日星期二

朗朗學游水@海狼體育會學游水

喺我心目中,男仔有兩樣野係一定要識的
一係游水二係🏼踩單車
都講唔出點解我覺得男仔一定要識呢兩樣野....
可能自小就覺得識游水先能夠保護到我吧......
可惜天意仲係弄人0 
茫茫人海之中我千揀萬揀最後卻揀左個唔識游水0既鴻仔做老公
真的唔多唔少都覺得有小小O....哈哈....

為左讓阿仔佢地學識游水唔好好似佢地爸爸咁老土
朗朗好細個我已經帶左佢地去學游水架喇
不過年年一到冬天阿朗又話病然後我又怕0的水凍結果最後仲係選擇放棄....
來到今年.....發覺原來朗朗已經6歲啦....
真的唔能夠讓佢再 hea 學了.....
於是的起心肝決定搵間好泳會
希望佢能夠快快學曉!

上網睇過好多資料
海狼體育會 Barracuda Sports Club會為學校/機構成立游泳隊
感覺佢都好專業下!
再聽過幾位朋友0既意見
佢地都一致推介話海狼體育會0既教練都相當有經驗
個個都持有本會認可游泳教練資歷及拯救證書
見天氣開始溫暖月初就報名上堂啦!




黎到今日我地已經上左四堂
講真覺得林德財教練 真係教得幾唔錯
係有點嚴謹不過嚴師出高徒嘛!!!!
第一堂落堂之後,  林德財教練 好快就已經能夠講出朗朗0既不足之處
佢話朗朗原來一直都用錯方法吸氣
正常應該係口吸鼻呼
但可能佢之前個老師教開大班即係一個老師對幾個小朋友0個種
為左方便應付咁多個小朋友都會教小朋友教得冇咁仔細
咁我諗都係0.....
真係未必個個老師都咁好逐樣逐樣執正小朋友0.....
今次遇到良師真係好運哦!!!
除左呼吸問題外林德財教練又話佢腳踢得唔夠直
會慢慢替我矯正佢!!!
結果上左四堂之嘛
朗朗已經明顯改善左好多啦!



而家有0的心思思諗梗要唔要替細佬報埋泳班
林德財教練話原來四歲係最好學游水0既年紀喎...
細佬又一直都好鐘意游水
而且游水嘛強身健體又啱晒活力充沛0既細佬放電.....
真係好心動哦......



而家海狼體育會開始報名啦
俾番0的資料大家參考一下
0係下面, click一下就可以直接報名啦!!!

另外呢個係佢地facebook





  HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK  CLICK 呢度
 LIKE  LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

沒有留言:

發佈留言