2015年5月30日星期六

GILL 仔女強人

好多朋友問我, 點解會捨得0的仔, 出番黎做野0既!!!
其實, 而家搞網上商店, 又唔會話好辛苦, 好困身0既
因為我地本身有實體店, 好多野都變得易掌握
平時, 都係忙下po相, 覆下大家0的what's app 呀咁喇....
雖然, 真係冇以前咁專注湊仔
但係查實佢地都開始大喇,我覺得都係時候可以放低下佢地
享受下自己0既生活, 做番一0的自己鐘意做0既野!!!


其實,以前未生小朋友之前
我係一個小小女強人黎架
我好熱愛我0既工作
每日生活在忙碌之中,番工放工番工放工
0係工作上,我絕對搵到自己0既成功感
我冇一刻諗過,自己最後居然會左兩條0靚仔而停落黎。。。


自從有左佢地之後
我真係覺得自己尤如一個廢青
講真, 其實初初由一個工作狂轉職成為家庭主婦, 真係一0的都習慣唔到
終日無所事事, 秒秒都呆呆滯滯
呢0的咁0既生活, 真係一0的唔易過。。。
(我諗。。。。係真正0既廢青先會過得到架咋。。。)
幸好, 難過難過, 咁就過左五年啦。。。。


細佬九月開始番K1, 到時,我真係脫到身啦。。。
可以輕量度咁做番小小野
開始覺得, 自己0既生活,有番小小曙光。。。
做番野,對我黎講,真係幾開心架。。
至少,個人好似有價值番0的嘛
唔。。。。我一定要努力,一打要打拼
要加油加油。。。
大家請為我打打氣哦。。
打完氣之後
哈哈,就麻煩你地替我 like 一 like 我個小商店專頁






  HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 


4 則留言: